Új árlistával jelentkezik a CEMP Sales House

A CEMP Sales House 2010. április 1-jétől frissíti árait, árstruktúráját. Az egyes felületek forgalmi mutatóira, a hirdetési formátumok használatának változásaira, illetve a jelenlegi hirdetői igényekre reagálva került az új árlista kialakításra, amely lehetővé teszi a hirdetők számára a megszokottnál komplexebb és kifinomultabb kampányok lebonyolítását. Az egységes, könnyen áttekinthető árlista a CEMP Sales House felületeinek egészére, vagyis mind a 12 kiadványára vonatkozik.

Az újdonságok címszavakban:

  • egyedi látogató alapú árak beépített gyakorisággal, tematikus felületi mixeken
  • kibővült PR-cikk kínálat
  • változatlan CT árak
  • hétvégi napszaki fix árak az Index címlapján
  • a Napi Gazdaság Online és a Dívány felületekre kiterjesztett hirdetési mixek
  • elérés alapján korrigált, összességében 2,5%-kal csökkentett időtartam alapú árak.

Új árlistánk letölthető innen.