A tartalomgyártók innovációs útjai #mh10

2010-05-21

Az alábbiakban Kardos Gábor Media Hungary-n elhangzott prezentációját osztjuk meg.

A prezentáció szöveges változata:

1. Miért van szükség innovációra? Kinek „luxus”, kinek kötelező ez a tartalomszolgáltatás piacán, mennyire külső vagy belső kényszer ez a médiavállalatok szempontjából?

2. Milyen tényezőket mérlegel egy új, innovatív projekt elindításakor? Szempontok, döntő tényezők max. 10 pontba sűrítve

3. Melyek a válság fő tanulságai tartalomgyártói oldalról? Milyen „mantrával” indul neki a fellendülésnek?

4. Van-e olyan kritikus tömeg, amit mindenképpen szükséges elérni a nyereséges működéshez? Egyáltalán hogyan tekint a kritikus tömegre most, pl. 5 évvel ezelőtthöz képest?

5. A médiavállalatok mind gyakrabban mondják, hogy komplex szolgáltatókká kell válniuk (pl. több médiatípusban, több technológiai platformon, képernyőn stb. való jelenlét). Mit jelent ez az Ön cége és piaca szempontjából konkrétan? Mi lesz 3, 5, 10 év múlva?

+1 Kikkel fog az Ön cége versenyezni 5 év múlva? Mennyiben lesz más a verseny jellege, dimenziója, mint most?

Hirdetnék