A diplomások nálunk vannak

2010-06-14

A CEMP Sales House hagyományosan erős az Esomar AB státuszúak hatékony elérésben, ami mellett talán nem meglepő, hogy a diplomások elérésében is élen jár. A CEMP Sales House kiadványai havi szinten az internetező diplomások 73%-át elérik, ami közel 726 ezer belföldi valós felhasználót jelent.

Ha a legalább 150 ezer diplomást elérő weboldalak top 20-as listáját tekintjük affinitás szerint rendezve, akkor elmondható, hogy az első 20 helyből 9-et kiadványaink szereznek meg. A lista első helyezettje az Index sport melléklete, a SportGéza, a második pedig az Index Külföld rovata, megelőzve a harmadik helyen álló, hagyományosan "fehérgalléros" állásokra szakosodott állásportált, a Professiont. A negyedik helyet az Index Gazdaság rovata, az ötödiket pedig a Magyarország.hu szerzi meg. Érdemes megjegyezni azt is, hogy a 6. helyet birtokló Index címlapon egy diplomás látogató havonta átlagosan több mint 8 órát tölt el. Ez kimagaslóan magas érték, amihez hasonló bevonódást csak néhány közösségi és játékoldal tud elérni, azzal a különbséggel, hogy ezen a felületen prémium hírfogyasztó, információkra nyitott fogyasztókat érhet el.


Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 2010-03 (15+ belföldi közönség)
Top 20 legalább 150.000 diplomás valós felhasználót elérő oldal, affinitás szerint

Hirdetnék