Tudni szeretné, kiket ért el a kampánya? - A KBC Equitas áprilisi kampányának közönsége

Az alábbiakban a  KBC Equitas áprilisi kampányának közönségprofilját osztjuk meg, s ezúton is köszönjük a hozzájárulást az eredmények közléséhez. A gemiusProfileEffect riport alapján elmondható, hogy a KBC Equitas kampánya a CEMP Sales House kiadványain összesen ~384 ezer 15 évnél idősebb, belföldi valós felhasználót ért el, akik átlagosan 9-10 alkalommal találkoztak a hirdetésekkel. Az elért közönségben átlag felett reprezentáltak a férfiak, a diplomások és az Esomar AB státuszúak, azaz a magasabb vásárlóerővel rendelkező, jómódú fogyasztók.

2010 márciusától a CEMP SH kiemelt kampányai esetében nem csupán a kampány közvetlen hatásairól, hanem az általuk elért közönség szociodemográfiai profiljáról is szolgáltatunk adatokat a Gemius ProfileEffect (gPE) kutatása segítségével. Részletes információért olvassa el a témában írott posztjainkat vagy keresse sales kapcsolattartóját!