Online sör mindenkinek! Egy éves a Folyékony Kenyér blog

Nemrég ünnepelte egy éves születésnapját a hazai sörkultúra egyik letéteményese, a Gösser Folyékony Kenyér blogja. A Folyékony Kenyér a szponzorblogok egyik legjobb példája:

  • érdekes témát dolgoz fel a legkevésbé sem pr-szagúan,
  • a szerző lelkes és élvezetes stílusban írja posztjait,
  • erős a kapcsolat a brand és a tartalom között,
  • a blog megjelenése tökéletesen illeszkedik a tartalomhoz és a Gösser image-éhez,
  • a szponzor hosszú távú partnerségben gondolkodik, ami a blogos kommunikáció esetében kiemelt fontosságú.

A Folyékony Kenyér blog sikere a marketingkommunikáció olyan, az online felületek esetében újra felfedezett elveinek is köszönhető, mint hogy

  • a fogyasztók figyelmét érdekes, szórakoztató tartalommal tudjuk megszerezni,
  • szokatlan, új megjelenési formák kipróbálására is szükség van a jól bevált hagyományos hirdetések mellett,
  • a kapcsolat- és közösségépítés a fogyasztók bevonásával komoly hozzáadott értéket jelent.

Az Folyékony Kenyér blog sikerének titka az átgondolt koncepció, a szerző személyes érdeklődése, lelkesedése és a blog körül kialakult közösséggel való folyamatos kapcsolattartása. A blogon egy év alatt 300 poszt és 2500 komment született, a napi látogatók száma pedig elérte az 500-at.