Hogy mennek a mobilos hirdetések a CEMP-nél?

Javában futnak a mobil kreatív pályázatunk bannerei az Index mobilra optimalizált kiadásán. A pályázat előtt az m.indexen is, a pályázat alatt pedig a társkiadványok mobilos felületein futnak a promó bannerek, illetve szöveges hirdetések. Van köztük igazi prosztó, iPad hívószavas, informatív tényszerű és népies cirkalmas:

Erről a kampányról osztunk most meg néhány nyálcsorgató adatot.

A pályázatra felhívó szöveges link és bannerek január eleje óta szabad kapacitásban futnak és mostanáig több, mint nyolcezer átkattintást áttapintást generáltak. A hirdetésekkel találkozó több, mint százezer felhasználóból közel ötezren tapintottak a pályázat bannereire vagy szöveges linkjére, azaz az elért felhasználók csaknem huszadát megmozgatták a hirdetések (4,64% UCTR). A legnagyobb arányban a "prosztó" banner indította tapintásra a felhasználókat (2,92% UCTR), amit az iPades kreatív követett (2,52% UCTR). A pályázatra felhívó kampány az Index, a Blog.hu, a SportGéza, a Dívány és a Velvet mobilos oldalain egyaránt futott. A legmagasabb áttapintási arányt a Blog.hu és az Index oldalain elhelyezett bannerek érték el.