Brutális CTR a Vodafone Egyetemek Harcában

A Vodafone előző posztunkban bemutatott, full-screen layerrel futó Egyetemek harca kampánya kiemelkedő közvetlen válaszadási arány mellett futott az Index címlapján. A layer egy nap alatt közel 620.000 alkalommal jelent meg csaknem 440.000 egyedi felhasználónak, akik összesen közel 44.000 alkalommal kattintottak a hirdetésre. A kampányban mért átkattintási arány 7,08%-os volt, ami többszöröse még az egyedi, rich media megjelenések esetében mért átlagnak is. A figyelemfelkeltő, gyakorlatilag megkerülhetetlen kreatív nagy hatékonysággal hívta fel a figyelmet az Egyetemek harca játéksorozatra.

Ha Ön is ilyen megjelenést szeretne, azt net-net 6 millió Ft-os áron rendelheti meg, ami az Egyetemek Harca kampányra vetítve azt jelenti, hogy egy egyedi felhasználó elérése hozzávetőlegesen 13,7 Ft-ba, egy átkattintás 137 Ft-ba kerül. Amennyiben hasonló megoldást szeretne, keressen bennünket a sales[at]cemp[dot]hu címen!