Belülről is megújult a Blog.hu

A Blog.hu 2011 márciusa óta stabilan tartja első helyét a legnagyobb havi elérésű hazai oldalak között. Az idei év fontos fejleménye, hogy a tematikus csatornákra vásárolható bannermixek mellett a Premium Selectionbe válogatott civil blogokon fix hirdetések és szponzorációk is vásárolhatók, illetve egyre nagyobb a hirdetői érdeklődés az egyes blogokkal való tartalmi együttműködésekre is.

A Blog.hu persze nem csak elérésében és értékesítési modellben fejlődött, hanem a háttérben lecseréltük a blogmotort is, hogy még jobb dolog legyen nálunk blogolni. A megújulás fő szempontja az volt, hogy olyan alapokra kerüljön a Blog.hu, ami bírja az utóbbi években jelentősen megnövekedett terhelést és könnyen továbbfejleszthető. A tegnap kiélesedett adminfelület a régi rendszerénél lényegesen egyszerűbb és letisztultabb.

Az új felületre belépve egy összefoglaló oldallal találkoznak a bloggerek, ahol a blogjukkal kapcsolatos legfontosabb adatokat láthatják: az utolsó kommenteket és bejegyzéseket, statisztikai adatokat, gépház üzeneteket, valamint a posztoló ikonokat. Az új rendszerben négy különböző típusú posztot lehet létrehozni (klasszikus, kép, videó, link). A kép, videó és link típusú poszt a gyorsposztolás jegyében született. A klasszikus poszt szerkesztésénél a képfeltöltésen sokat faragtunk, így már tömegesen is lehet képeket feltölteni. Az új admin élesítése óta számos felhasználói visszajelzést kaptunk, ez alapján is folyik a fejlesztés. A következő hetekben pedig számos új funkció élesedik:

  • Tömeges képbeszúrás és Indafotó integráció
  • Facebook oldaldobozok, hogy ne kelljen kódokkal bíbelődni
  • Egyszerűsített videóbeszúrás előnézettel és méretezési lehetőséggel
  • Kódszerkesztés nélkül módosítható sablonok
  • Automatikus posztolás Facebookra és más social networkökre