CEMP Sales House Árlista 2012

2012. január 2-ától változnak a CEMP Sales House által értékesített médiafelületek egyes formátumai, illetve listaárai.

Az elmúlt évek gyakorlatához hasonlóan továbbra is az árlista letisztultságára, könnyű használhatóságára törekedtünk, az egyedi megoldásokat a szokott módon külön ajánlatokban dolgozzuk ki és tesszük letölthetővé.

Január 2-ától megváltoznak az Index cikkoldalai, az eddigi háromhasábos elrendezést egy korszerűbb kéthasábos váltja. Az Indexszel együtt változnak a SportGéza cikkoldalai is, a Totalcar pedig már korábban kéthasábos elrendezésre váltott. A hirdetések is átrendeződnek: a skyscraper megszűnik, helyette az oldalsávban billboard formátum érhető majd el hirdetési mixekben. A cikkek belsejében az eddigi billboard helyett extra nagy méretű, 16:9-es képarányban is használható 640x360 pixeles ún. roadblockot vezetünk be, amely az image hirdetések számára kínál minden eddiginél látványosabb felületet.

Az időtartam alapú árak az új hirdetési formátum nagy mérete és a növekvő egyedi látogatói bázis ellenére átlagosan 5%-kal csökkentek, így olyan prémium felületek ára is változatlan maradt vagy csökkent, mint az Index címlap és rovatok, a SportGéza vagy az Inforadio.hu.

A korábbi reklámmegjelenés és egyedi látogató alapú árak helyett új, az eddigieknél lényegesen kedvezőbb megjelenés alapú árakat vezetünk be, de az Indexen túli felületeken továbbra is elérhetők a már megszokott átkattintás alapú csomagok is.

Az árlista innen tölthető le.