Mindenki rákattant a roadblock-ra

Gondoltunk egy "nagyot" és az idei évben bevezettük az Index, SportGéza, Totalcar, Dívány és Napi Gazdaság online cikkoldalain a roadblock-ot, amely egy 640x360 pixel méretű, image építésre ideális display hirdetés. Most február végén az eddigi kampányokat és a későbbi megrendeléseket látva a roadblock-ot egyértelmű sikerként könyvelhetjük el, amit semmi sem bizonyít jobban, mint hogy a hirdetők elkapkodták a felületeket, elsősorban az Index Belföld és Gazdaság rovatában. Ezeken a rovatokon, illetve a Totalcaron már márciusra is tele vagyunk, nagy szerencsével - lemondás esetén - lehet még megcsípni egy-egy napot. (A Külföldön még vannak helyek, és a politikai tartalmak átstrukturálásának köszönhetően itt is megnövekedett forgalomra lehet számítani, változatlan áron!)

A roadblock hirdetésekhez olyan áron lehet hozzájutni, mint korábban a kistestvéréhez, a billboardhoz, ami a hatalmas mérete mellett közrejátszott a formátum sikerében. A kreatív ügynökségek pedig tudtak mit kezdeni ezzel a felülettel, számos kampányban példamutató, a felület nagyságát tökéletesen kihasználó megoldásokkal rukkoltak elő. Az eredmények is magukért beszélnek - és bár a formátumnak nem elsősorban a forgalomterelő képessége, amit érdemes kiemelni - az átkattintási arányok is átlag felettiek: akár 0,5% és 1,5% között mozognak.

Íme néhány példa a legjobban sikerült kreatívokra:

Mindshare / Ford / Primary Brand

Média Mátrix Média / Opel / Opel Zafira

MEC / Magyar Telekom Nyrt. / NOKIA