A Nike döntötte meg elsőként az Indexet

Nemrég harangoztuk be a CEMP SH kínálatában elérhető legújabb, brand építésre ajánlott formátumot,a flipside-ot. A Nike és ügynöksége, a Mindshare azonnal le is csapott a lehetőségre és elsőként próbálta ki ezt a megjelenést.

A tegnap futó flipside bedöntötte az Index vezető blokkját, helyet adva egy nagy méretű videónak, melyben a Nike focis szpotja futott. A bedőlés az oldal betöltődése után automatikusan indult, és egy felhasználónak naponta egy alkalommal jelent meg. A videó lejátszása után feltűnő billboardból indítva pedig megnézhető volt a teljes film.

A kreatívot természetesen nevezték a CEMP SH és az Adverticum rich media pályázatára is, amelyre még június 10-éig várjuk a jelentkezéseket!

Hirdető: Nike
Kampány: Nike SOF
Médiaügynökség: Mindshare
Kreatív ügynökség: Mindshare