A jómódú nők a Díványon hevernek

A Dívány nem csupán tartalmi koncepciójában és külsejében újult meg, de a prémium női közönség elérésében is tovább erősített. A Gemius Ipsos Audience közönségmérés 2012. márciusi adatai szerint a Dívány is belépett az Esomar AB státuszúakat leghatékonyabban elérő top oldalak, rovatok közé. A Dívány közönségének 37%-a kerül ki ebből a célcsoportból, ami 157-es affinitás indexet jelent erre a közönségre vonatkozóan.

2012-06-06_1122.png
Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 2012-03 (15+ belföldi közönség)
Legalább 100.000 Esomar AB státuszú felhasználót elérő oldalak, affinitás index szerint rendezve

A női tartalmak* közül a Dívány éri el leghatékonyabban az Esomar AB női célcsoportot, 141-es affinitás index mellett. A diplomások, illetve a vezetők elérésében szintén a Díványt találjuk az élen, 192-es, ill. 154-es affinitás indexszel. A Dívány látogatóinak vásárlóerejét az is mutatja, hogy a női oldalak közül itt a legmagasabb azok aránya, akik rendelkeznek befektetéssel (értékpapír, részvény), illetve az előző évben utaztak külföldre.

Ha megjelenést foglalna a kiadványon, lapozza át médiaajánlatunkat és lépjen kapcsolatba értékesítő kollégáinkkal!Dívány médiaajánlat 2012

*Vizsgált női tartalmak: astronet.hu, cosmopolitan.hu, divany.hu, femina.hu, harmonet.hu,hazipatika.com, kiskegyed.hu, life.hu, mindmegette.hu, nlcafe.hu, nosalty.hu, pink.hu, wellnesscafe.hu.