Szárnyal a SportGéza az Eb alatt

Az Eb eddigi időszakában a SportGéza napi látogatottságban is több alkalommal a legerősebb sport kiadványként teljesített a hazai online piacon. Június 8-a és 21-e között a SportGéza napi látogatottsága átlagosan 172.000 egyedi látogató volt, ugyanebben az időszakban az Origo Sport átlagosan napi 110.000, a Nemzeti Sport Online pedig 173.000 egyedi látogatót ért el. A SportGéza napi átlagos látogatottsága ebben az időszakban 67%-kal emelkedett az Eb-t megelőző hét napi átlagához képest.

2012-06-22_1627.png

Forrás: OPA, UC (unique cookie, teljes közönség)

A fenti grafikonon jól látszik, hogy míg az NSO napi látogatottsága viszonylag állandó, addig mind a SportGéza, mind az Origo Sport rovata erőteljes emelkedést mutat az Eb idején, és ebből a párharcból a SportGéza került ki győztesen. (Az Origónál az eb első időszakában mérési hibával is lehet számolni, ez azonban láthatóan megoldódott, de látogatottsága nem érte el a SportGéza szintjét.) Ha rendkívüli esemény van, a SportGéza - hasonlóan az Indexhez - kiemelkedően teljesít. A magyar Kassai Viktor játékvezető hibázásának másnapján rekordlátogatottságot, 268 ezer egyedi látogatót ért el a kiadvány.

Havi elérésben hagyományosan a SportGéza a legerősebb hazai sport oldal, a gemius Ipsos Audience legfrissebb, 2012. áprilisi adatbázisa alapján 511.000 valós felhasználót ért el, míg az Origo Sport rovata 470.000-et, a Nemzeti Sport Online pedig 503.000-et. De nem csupán havi valós felhasználószámban áll az élen, hanem a prémium közönség hatékony elérésében is. Látogatóinak 31%-a Esomar AB státuszú (affinitás index: 167), 35%-a felsőfokú végzettségű (affinitás index: 181), 16%-a vállalkozó, vezető (affinitás index: 144).