Friss árlista a CEMP Sales House-nál

2013. március 1-jével frissül a CEMP Sales House árlistája.

Idén is könnyen átlátható, kompakt árlistával készültünk, az egyéb kiadvány- és termékajánlatokat továbbra is az egyedi ajánlatok tartalmazzák. A hirdetési termékek elnevezése követi a hazai IAB sztenderdjeit.

Az időtartam alapú hirdetési árak megjelenésre és egyedi látogatóra eső mutatói a tavalyi év árszintjén maradtak. A rich media hirdetések átlagárai viszont átlagosan 15%-kal csökkentek, és megszüntettük a kifutó formátumokat.

A két legnépszerűbb formátumunk, a halfpage és a roadblock ezentúl mix formában is rendelhető az Indexen is. A mobil hirdetési kínálatunk interstital hirdetéssel, ill. új CPM mixekkel bővült.

Az új árlista életbe lépéséig, azaz február 28-áig az Index címlapra vásárolt megjelenések a 2. címlapon is futnak, azaz ezt az extra elérést eddig az időpontig grátisz biztosítjuk!

Megújult árlistánkat innen töltheti le.