Hol időznek a felhasználók?

Csaknem minden tematikus kategóriában a CEMP Sales House viszi a prímet, ha a felhasználók által eltöltött összes időt vizsgáljuk.

Eltöltött idő tematika szerint - Origo vs. Index

origo_index_eltoltott_ido.png

Forrás: OPA, 2013. máj. 8-14., TTS részesedés

(A mérés módjának eltérése miatt a 2013. május 8-a előtti, erre vonatkozó, nem címlapi Index és Origo adatok nem vethetők össze egymással.)

A címlapok esetében még nagyobb az Index fölénye, az Index nyitó oldalán egy felhasználó átlagosan 9 óra 42 percet tölt el egy hónapban, míg az Origó nyitólapján 5 óra 15 percet. Az Index címlapját naponta átlagosan 400.000, az Origo nyitólapját pedig 303.000 valós felhasználó kereste fel a legfrissebb közönségmérési adatok alapján (gIA, 2013-02).

Mivel a fix médiafelületek foglalása legtöbbször nap szerint történik, a napi elérés alapján érdemes összehasonlítani a konkurens felületeket. A fő kategóriákban - hírek, gazdaság, sport, autó - napi valós felhasználószám alapján is a CEMP Sales House vonatkozó tartalmai teljesítenek jobban. Tech és tudomány témában fej-fej mellett jár a két kiadó.

Napi valós felhasználószám tematika szerint - Origo vs. Index

origo_index_napi_ru_tematika.png

Forrás: gIA, 2013-02, napi átlag RU