Megújult a Honfoglaló.hu

Teljes megújuláson esett át a Honfoglaló.hu, a több mint 10 éves múltra visszatekintő tudásalapú online stratégiai játék. A Honfoglaló Magyarországról indulva nemzetközi karriert futott be, magyar és szerb nyelvi változatai 2007 óta a Central European Media & Publishing (CEMP) tulajdonában vannak.

A 2013-as megújulás szempontrendszere a felhasználók visszajelzéseire alapozva, az aktuális online játék tendenciákat szem előtt tartva került kialakításra, ennek megfelelően a játék egyszerűsödött, a felhasználókat látványosabb grafika, változatosabb hangeffektek, és új játékelemek várják.

A játékélmény vizuális elemein túl megújul és egyszerűsödik a pontszámítás módszertana, a kérdések beküldésének és elbírálásának folyamata, bevezetésre kerültek a heti ranglisták, új kitüntetések és virtuális segítségek.

new-honfoglalo.jpg

Hirdetők számára fontos változás, hogy a megújult Honfoglalón a felhasználói élmény javítására törekedve csökkent a bannerhelyek mennyisége, amivel párhuzamosan növekvő hatékonyságot kínáló premium médiafelületek, játék- és licitszponzorációs lehetőségek jelentek meg az oldalon. A licitek és árverések különösen a márkaismertségi célok elérésében és KKV-k kommunikációjában működhetnek hasznos eszközként. Az új halfpage méretű bannerhely különlegessége, hogy véletlenszerű sorrendben váltják egymást a médiahelyen bannerek és olyan ingyenes virtuális segítségek, melyek a felhasználókat játékelőnyhöz juttathatják, és melyeket csak azokra kattintva vehetnek át, ezért fokozott figyelemet tulajdonítanak az adott helyen megjelenő üzeneteknek.

A megújult Honfoglaló médiafelületeinek értékesítésében nem történt változás, a feladatot továbbra is a CEMP Sales House látja el.