ZH-t támogatott a Fundamenta

Tavaly év végén 5 héten át össznépi ZH írás zajlott az Indexen a Fundamenta Lakáskassza Zrt. támogatásával. A Fundamenta számára kiemelt cél volt új, fiataloknak szóló microsite-jának, A saját helyed.hu oldalnak a bevezetése, amire ez az egyedi együttműködés tökéletes terepet biztosított

zh_fundamenta.png

A Zegyetemek Háborúja névre hallgató, rendhagyó műveltségi vetélkedő 5 hét és 5 forduló alatt közel 15.000 játékost mozgatott meg 81 felsőoktatási intézményből. A fordulók szerkesztőségi támogatást kaptak Index címlapon vezető anyagként, ill. képes és szöveges tartalmi ajánlókban.

A játék kérdőíves formában zajlott, aminek kitöltése előtt a résztvevők megnevezhettek egy egyetemet vagy főiskolát, amelynek a nevében játszanak. A tízkérdéses teszt mindig keddenként jelent meg és 24 órán át lehetett kitölteni. A kérdések az adott hét aktualitásaiból szemezgettek közélet, gazdaság, politika, sport, kultúra témakörben. A játék során fordulónkénti, egyéni és intézményi győztest is hirdettünk.

A Fundamenta a vetélkedőhöz kapcsolódó összes felületen megjelent, így az Index címlapi, vezető melletti időszakos eredményjelző táblán, a jobb hasábban a ZH visszaszámláló dobozban, illetve természetesen a ZH aloldalán is. Ezzel a támogatással olyan feltűnő, egyedileg kialakított felületeken is jelen lehetett, melyeken nem szokott hirdetés futni.

A vetélkedő aloldalain a fordulók első napján full-screen szponzoráció, az egyéb napokon pedig fejléc szponzoráció és half page hirdetés, a ZH videókban pedig pre-roll hirdetés jelent meg. A Fundamenta természetesen nemcsak az Index "asztali" verzióján jelent meg, hanem mobilon és tableten is. Az Index mobil böngésző és alkalmazás verzióján támogató logót helyeztünk el a ZH cikkekben. Ezen kívül a játék két alkalommal brandelt kiemelést kapott az Indapass felhasználóknak küldött IndaGuide hírlevélben is.

A játékot nagy érdeklődéssel követték a felhasználók. A ZH aloldalt 5 hét alatt közel 130.000 egyedi látogató kereste fel, míg a további felületeken is futó szponzori megjelenések összesen 140 millió alkalommal töltődtek le, így biztosítva még szélesebb elérést a játéknak és a Fundamenta üzeneteinek.