Kukken Sie mobilon?

Két vadonatúj mobil hirdetési terméket dobott piacra a CEMP Sales House 2014 májusában.

A mobil banner magic 480x480 pixel méretű, időtartam alapon vásárolható hirdetési forma. Mágikusságát az adja, hogy két nagyméretű, mozgatásra áttűnő képből áll, az élmény hasonló a vetkőzős golyóstollakhoz.

A Vivaki által először használt és általuk elnevezett Peep-Hole ablakos mobil hirdetés 480x240 px méretű, szintén fixen vásárolható hirdetési forma. Működése: a kukucskáló lyuk alatt egy 480x654 px méretű kép helyezkedik el, amely a görgetés során nézhető meg teljesen.

Gratulálunk az elsőzőknek:

Formátum: mobil banner magic
Hirdető: Vodafone
Kampány: Vodafone RED Shared Data
Médiaügynökség: OMG
Kreatív ügynökség: Mito

Formátum: Peep-Hole
Hirdető: Sanofi
Kampány: Allegra 2014 nyár
Médiaügynökség: Vivaki
Kreatív ügynökség: Publicis

A CEMP csoport a legnagyobb hazai mobil eléréssel rendelkező hálózat, 2014 májusában 921 ezer valós felhasználót ért el (Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Mobile Panel Data, 2014-05 (15+ belföldi közönség)). A CEMP Sales House élen jár a mobil hirdetési termékek fejlesztésében is. Kínálatában a hagyományos IAB standard banneren kívül ötféle rich media formátum is szerepel. A CEMP Sales House törekszik az eszközfüggetlen szponzori megjelenésekre, támogatói egy adott kampányon belül az asztali, a mobilweb, a mobil applikáció és a tablet platformokon egyaránt megjelenhetnek.