Just-One - Vodafone-é az eddigi legnagyobb hirdetés az Index címlapon

A CEMP Sales House 1138x640 pixel méretben is rendelhető adaptive ad formátumát a Vodafone használta először az Index címlapon. Gratulálunk!

Az adaptive ad speciális működésű, a legnagyobb szövegbe ágyazható hirdetési formátum. Cikkolvasás közben, görgetéskor a kreatív - ahelyett, hogy kigurulna fölfelé, mint bármi más - megáll a képernyő tetején, hogy aztán tovább szkrollozva a tartalom takarja ki fokozatosan. A hirdetés így tovább látható, és úgy feltűnőbb, hogy közben az olvasási élményt nem zavarja, nem bántó. A nyitóoldalra és rovatokra egyaránt rendelhető.
 
Formátum: adaptive ad (Just-One)
Hirdető: Vodafone
Kampány: Vodafone Gold RED 2014 augusztus
Megjelenés: 2014. augusztus 11.
Médiaügynökség: OMG
Kreatív ügynökség: Mito
 
További részletek a működésről és hirdetési listaárak az új formátumok médiaajánlatában. Ha Ön is hasonló megoldást szeretne, keresse sales kapcsolattartóját vagy írjon nekünk.