Hogy volt? Fesztivál és Balaton melléklet esettanulmány

Ma már hagyománynak tekinthető, ha nyár, akkor Fesztivál és Balaton melléklet a CEMP SH felületein. A fesztiválokkal az Index és a PORT.hu foglalkozott kiemelten, a Balaton melléklet pedig a Velveten és a PORT.hu-n vonzotta az olvasókat.

CEMP_Fesztivalok_Balaton.jpg

Fesztiválok 2014

Az Index Fesztblogon 177 db szerkesztőségi anyag készült 2 hónap alatt. A VOLT, a Balaton Sound és a Sziget fesztiválok alatt 295 ezer egyedi látogató kereste fel a blogot (forrás: Adverticum Adserver NG, desktop elérés, a mérési sajátosságok miatt nem tartalmazza a mobil telefonokról és tabletről érkező forgalmat).

Fesztivalok_OLA_chart.jpg

 Forrás: DKT - OLA 2014. jún. 19 – aug. 24. napi átlag egyedi cookie (UC) 

Egyedi tartalomban sem volt hiány: készült a tavalyi mintájára felolvasós videó, napi videós koncertajánló a Sziget alatt, és Agyszínpad névre hallgató, fesztiválokhoz kapcsolódó, kutatásokat bemutató cikksorozat. A fesztiválok alatt készült 27 db videót összesen 546 ezer alkalommal indították el az olvasók, a legnézettebbnél 109 ezerszer kattintottak a lejátszásra. Az anyagok szerkesztőségi támogatást kaptak Index címlapon vezető anyagként, illetve képes és szöveges tartalmi ajánlókban.

A PORT.hu a kiemelt fesztiválokra egyedi különfülekkel készült. A VOLT, a Balaton Sound és a Sziget idején elérhető volt egy időpont szerinti koncertkereső, ajánlókat olvashattunk a fellépő zenészekről, és további hasznos információkkal találkozhattunk a kiadványon.

Támogatóink: Sanofi-Aventis Zrt., Heineken Hungária Sörgyárak Zrt., Vodafone Procurement Company S.a.r.l., E.ON Hungária Zrt., Nokia Komárom Kft., McDonald's, Rauch Hungária Kft.
A két kiadványon kampányonként átlag 770 ezer alkalommal töltődtek le a 7 kampányhoz tartozó szponzori megjelenések, kampányonként átlag 0,7% átkattintási aránnyal. (Az eredményt kizárólag a mellékleteken keletkezett adatok alapján közöljük (desktop + mobil + tablet), ami nem tartalmazza az Index címlapi szponzori megjelenések statisztikáit.)

Balaton 2014

A nyár másik  nagy tematikus melléklete a Balaton volt, mely a PORT.hu-n már május közepén elindult, majd egy hónap múlva a Velvet követte. A PORT.hu Balaton különfül 15 héten keresztül volt elérhető, hétvégi ajánlók, programajánlók, térkép, hírek és érdekességek várták az olvasókat. A Velveten rengeteg poszt és cikk született, a 649 db szerkesztőségi anyag változatos témákból tevődött össze. 

A Velvet Balaton melléklete a becsült 450 ezer UV helyett 548 ezer egyedi látogatót ért el a teljes időszak alatt (Adverticum Adserver NG, desktop elérés, a mérési sajátosságok miatt nem tartalmazza a mobil telefonokról és tabletről érkező forgalmat)

A Velvet Balaton blogra egyre nagyobb az érdeklődés: az idei év jún.-aug. időszakában másfélszer több oldalletöltést generált a melléklet 2013. hasonló időszakához képest.

Velvet_Balaton_ossz_PI_OLA_chart.jpg

Oldalletöltés összesen Velvet Balaton blogon, belföldi közönség
Forrás: Online Publisher’s Audit 2012. jún.-aug., 2013. jún.-aug., DKT – OLA 2014. jún-aug.

A multiscreen hirdetési megoldásokat kínáló Velvet + PORT.hu Balaton mellékletét a Dreher Sörgyárak Zrt. és az IKEA Lakberendezési Kft. támogatta. A két támogató szponzori megjelenései kampányonként átlag 6,1 millió alkalommal jelentek meg a felhasználóknak a két kiadványon. (Az eredményt kizárólag a mellékleteken keletkezett adatok alapján közöljük (desktop + mobil + tablet), ami nem tartalmazza az Index címlapi szponzori megjelenések statisztikáit.)

Aktuális esemény- és tematikus mellékleteinkről érdeklődjön sales kapcsolattartójától, vagy írjon a sales[at]cemp[dot]hu e-mail címre.