Függöny széjjel!

Új hirdetési megoldást vezetünk be 2014. október 27-től!
Az Engage Ad lényege, hogy széthúzódó függönyt idéző animáció indítja a roadblock „A” és az Index Mindeközben Dragon zónákban elhelyezett időtartam-alapú hirdetéseket. A hirdetés helyén eredetileg a kiadvány saját logója látható. Amikor a zóna teljes egészében látótérbe kerül, a logót hordozó függöny szétnyílik, és elindul a hirdetés.

Miért érdemes az Engage Ad-et választani?

  • A hirdetés akkor kezd lejátszódni, amikor képernyőre kerül
  • A találkozás pillanatában a kezdő üzenet látható, nem a hirdetés közbenső kockája
  • Tervezhetőbb a reklám dramaturgiája
  • Kellemes felhasználói élményt jelent
  • A kiadvány felé elkötelezett olvasó toleránsabb a hirdetéssel
  • Erős kiadványmárka = nyomatékosabb reklámüzenet
  • Másnál ilyet még nem látni

Az Engage Ad 2014. december 31-ig felár nélkül elérhető mix és időtartam-alapú kampányokhoz a megjelölt kiadványokon. Az Engage Ad a megjelölt zónákban alapértelmezett kreatív működési forma lesz, ha a kreatív alkalmas rá, de ez nem jelent többletmunkát és többlet gyártási költséget a hirdetőink részére.

Leadható formátumok: .swf, .gif, .jpeg, .png. A bannerhez megjelenési és kattintási mérőkód leadható.

Kérjük, jelezze kapcsolattartójának, ha nem kíván ebben a formátumban hirdetni!

Függöny,

CEMP Sales House

Médiaajánlatunkért kattintson ide!