Friss árlista a CEMP Sales House-nál

2015. január 2-ától frissül a CEMP Sales House árlistája.

A hirdetési termékek köre bővült, az elnevezések követik a hazai és nemzetközi IAB sztenderdjeit.

A legfontosabb változások:

  • az átlagos zóna Ft/RU mutatók csökkentek
  • a 970x250 pixel méretű billboard lett az alapértelmezett fekvő méretű kreatív
  • egységesítettük az Index címlapi banner listaárakat
  • új IAB Europe Brand Builders formátumot vezetünk be cikkoldalon, roadblock "A" helyen, landscape néven
  • új CPM csomagok jelentek meg desktop és mobil platformokon, valamint multiscreen csomagokban
  • alacsonyabb árfekvésű, nem garantált AV csomagok Kult és Szabadidő felületi mixekben
  • extra PORT.hu mennyiségi kedvezmények hétfő-csütörtök időszakra
  • a videó pre-roll spotok választható átugorhatósággal rendelhetők

Megújult árlistánkat innen töltheti le. Az árlistával kapcsolatos észrevételeket a marketing[at]cemp[dot]hu címre várjuk.