2015. január 2-ától frissül a CEMP Sales House árlistája.
A hirdetési termékek köre bővült, az elnevezések követik a hazai és nemzetközi IAB sztenderdjeit.
A legfontosabb változások:
- az átlagos zóna Ft/RU mutatók csökkentek
- a 970x250 pixel méretű billboard lett az alapértelmezett fekvő méretű kreatív
- egységesítettük az Index címlapi banner listaárakat
- új IAB Europe Brand Builders formátumot vezetünk be cikkoldalon, roadblock "A" helyen, landscape néven
- új CPM csomagok jelentek meg desktop és mobil platformokon, valamint multiscreen csomagokban
- alacsonyabb árfekvésű, nem garantált AV csomagok Kult és Szabadidő felületi mixekben
- extra PORT.hu mennyiségi kedvezmények hétfő-csütörtök időszakra
- a videó pre-roll spotok választható átugorhatósággal rendelhetők
Megújult árlistánkat innen töltheti le. Az árlistával kapcsolatos észrevételeket a marketing[at]cemp[dot]hu címre várjuk.