Natív best of 2014: U19 online közvetítés szponzoráció @ Sport Géza futball vb

Válogatás a 2014-es natív megoldásokból sorozatunk első részében a Sport Géza futball vb mellékletében megjelenő online közvetítés szponzorációt mutatjuk be.

mlsz_u19_2014.png

A hirdetés a közvetítések 19. percében jelent meg 8 napon keresztül, utalva a magyarországi U19-es futball-Európa-bajnokságra.

Köszönjük a Magyar Labdarúgó Szövetség együttműködését!

Mi a natív hirdetés?

Szerkesztőségi tartalomhoz természetesen (azaz natív módon) illeszkedő hirdetési megoldás. Sok formája lehet a brandelt videótól a támogatott tematikus mellékleten keresztül egészen egy cikksorozatig, amely segíti a hirdető kommunikációs céljait, de önálló tartalomként is megállja a helyét. A natív kampány előnyei: kreatív lehetőségek, nagyobb fogyasztói bevonódás, jobban rögzülő üzenetek, prémium hirdetési környezet. A natív megoldások kizárólag szerkesztőségi jóváhagyással jelenhetnek meg.