Natív best of 2014: NatGeo tematikus együttműködés Indexen

Válogatás a 2014-es natív megoldásokból sorozatunk harmadik részében az Indexen megvalósult tematikus együttműködést mutatjuk be.

A National Geographic Channel témája az Azok a 90-es évek volt. A NatGeo kampányának kommunikációjához az Index fotórovatát, a Nagyképet használta. Az egyedi, 90-es éveket bemutató képes szerkesztőségi cikkben 970x250 px méretű hirdetéssel (billboard) jelent meg. A kampány másik eleme Index2 90-es évek tematikus nap volt, ahol a NatGeo full-screen szponzorációval jelent meg.

Köszönjük a National Geographic Channel és a Maximize Médiaügynökség Kft. együttműködését!

Mi a natív hirdetés?

Szerkesztőségi tartalomhoz természetesen (azaz natív módon) illeszkedő hirdetési megoldás. Sok formája lehet a brandelt videótól a támogatott tematikus mellékleten keresztül egészen egy cikksorozatig, amely segíti a hirdető kommunikációs céljait, de önálló tartalomként is megállja a helyét. A natív kampány előnyei: kreatív lehetőségek, nagyobb fogyasztói bevonódás, jobban rögzülő üzenetek, prémium hirdetési környezet. A natív megoldások kizárólag szerkesztőségi jóváhagyással jelenhetnek meg.