Hatékony natív Mazda kampány a Totalcaron

A március eleji Genfi Autószalonhoz kapcsolt tematikus melléklet főtámogatója a Mazda volt.

genfi_autoszalon_esettanulmany.jpg

Hirdető: Mazda Motor Hungary Kft.
Kampány: Mazda Genf 2015
Médiaügynökség: Mindshare Médiaügynökség Kft.
Kreatív ügynökség: JWT

A Mazda kampánya több, mint 200 ezer egyedi látogatót ért el 10 nap alatt. A kampányidőszak alatt 28 szerkesztőségi anyag készült. A teljes kampányban az átkattintási arány kimagasló volt: 0,18% CTR. A hirdetési formátumok egyenként is jellemzően átlag felett teljesítettek.

A főtámogatói csomag az alábbi elemekből állt össze:

  • Totalcar címlapi szponzorált ajánló doboz
  • Full-screen szponzoráció + super leaderboard a mellékleten (desktop, a super leaderboard tableten is megjelent)
  • Támogatói logó a melléklet cikkei mellett (mobilweb + mobil alkalmazás)

Köszönjük a Mazda Motor Hungary Kft. és a Mindshare Médiaügynökség Kft. együttműködését!

Natív megoldásokról érdeklődjön sales kapcsolattartójától, vagy írjon nekünk.

Mi a natív hirdetés?

Szerkesztőségi tartalomhoz természetesen (azaz natív módon) illeszkedő hirdetési megoldás. Sok formája lehet a brandelt videótól a támogatott tematikus mellékleten keresztül egészen egy cikksorozatig, amely segíti a hirdető kommunikációs céljait, de önálló tartalomként is megállja a helyét. A natív kampány előnyei: kreatív lehetőségek, nagyobb fogyasztói bevonódás, jobban rögzülő üzenetek, prémium hirdetési környezet. A natív megoldások kizárólag szerkesztőségi jóváhagyással jelenhetnek meg.