Díjazott natív Telenor kampány

Az idei Festival of Media Global díjátadón a Telenor Deezer Soundtrack kampánya második helyezést ért el Best use of native advertising kategóriában. A díjátadón a legkreatívabb, leginnovatívabb médiamegoldásokat jutalmazzák.

cemp_sh_telenor_deezer_soundtrack_2014.jpg

A kampány legfontosabb elemeinek egy része a CEMP SH felületein futott, melynek célja a zenei szolgáltatás népszerűsítése volt, natív eszközökön keresztül. A CEMP SH szerkesztőségek által összerakott zenei mix (playlist a Deezer kínálatából) jelent meg roadblock (640x360 px) zónában, a kiadványok ajánlásával.

Gratulálunk a PHD Hungary, a POSSIBLE és a Telenor csapatának a díjhoz!

Mi a natív hirdetés?

Szerkesztőségi tartalomhoz természetesen (azaz natív módon) illeszkedő hirdetési megoldás. Sok formája lehet a brandelt videótól a támogatott tematikus mellékleten keresztül egészen egy cikksorozatig, amely segíti a hirdető kommunikációs céljait, de önálló tartalomként is megállja a helyét. A natív kampány előnyei: kreatív lehetőségek, nagyobb fogyasztói bevonódás, jobban rögzülő üzenetek, prémium hirdetési környezet. A natív megoldások kizárólag szerkesztőségi jóváhagyással jelenhetnek meg.