Sikeres natív kampány a Totalcaron

Szeptember közepén került megrendezésre a világ vezető autókiállítása, a Frankfurti Autószalon. Az eseményhez kapcsolt tematikus mellékletet a Porsche Hungaria Kft. támogatta, a szintén az Autószalonon bemutatott új Skoda Superb márkájával.totalcar_frankfurti_autoszalon_640px.jpg

Hirdető: Porsche Hungaria Kereskedelmi Kft.
Kampány: Frankfurti Autoszalon Skoda 2015
Médiaügynökség: Fastbridge Hungary Kft.

A két hét alatt a becsült 30 szerkesztőségi anyag helyett összesen 49 db készült. A legolvasottabb cikket 56.500 egyedi látogató kereste fel. A külön tartalom Index címlapi támogatást kapott, ahol a Porsche Hungaria co-branded szponzorációval jelent meg. A minden felületen megjelenő (desktop + tablet + mobil) kampány a becsült 600.000 egyedi látogató helyett összesen több, mint egy millió UV-t és 27 millió reklámmegjelenést (AV) ért el.

A mellékleten a Totalcar megújulása óta elérhető új hirdetési felülettel jelent meg a Skoda Superb márka. A három hirdetési zónából (billboard, half page, landscape) álló wallpaper összesen 1.407.144 alkalommal jelent meg a felhasználóknak. A hirdetési formátum átlag felett teljesített, az átkattintási aránya 0,28% volt. A wallpaper három zónája közül a leghatékonyabbnak a leaderboard zónában megjelenő 1107x251 px méretű kreatív bizonyult (0,45% CTR).

Köszönjük a Porsche Hungaria Kereskedelmi Kft. és a Fastbridge Hungary Kft. együttműködését!

(Forrás: Totalcar belső statisztika, Advertcium Adserver NG.)

Mi a natív hirdetés?

Szerkesztőségi tartalomhoz természetesen (azaz natív módon) illeszkedő hirdetési megoldás. Sok formája lehet a brandelt videótól a támogatott tematikus mellékleten keresztül egészen egy cikksorozatig, amely segíti a hirdető kommunikációs céljait, de önálló tartalomként is megállja a helyét. A natív kampány előnyei: kreatív lehetőségek, nagyobb fogyasztói bevonódás, jobban rögzülő üzenetek, prémium hirdetési környezet. A natív megoldások kizárólag szerkesztőségi jóváhagyással jelenhetnek meg.