Alakítsd velünk a digitális piacot!

Az európai interaktív marketing iparágat képviselő IAB Europe-t és magyarországi tagszervezetét a digitális piacon dolgozóknak nem kell bemutatnunk. Ismert, hogy a szervezet legfontosabb céljai az érdekképviselet mellett a piaci gyakorlat szabályozása és a digitális piac szereplőinek képzése. 

Az talán kevésbé köztudott, hogy az IAB Hungary működésének fontos elemei a különböző munkacsoportok és azok aktív tevékenysége. A munkacsoportok vezetésére konkrét pályázatokkal, munkatervvel lehet jelentkezni, erre szeretnénk buzdítani téged, mint a magyar médiapiacon dolgozó kollégánkat!

A munkacsoportok vezetői és tagjai számára a részvétel egy ingyenes, high-end szakmai képzés egy olyan területen, amit jellemzően máshol nem tudnak megkapni. Az IAB munkacsoportjaiban a téma legjobb hazai szakembereivel lehet együtt dolgozni, velük gondolatokat cserélni, irányokat meghatározni és fejleszteni adott munkaterv mentén.

Az összes munkacsoportban magas szintű szakmai munka folyik, mi most két izgalmas területet ajánlunk a figyelmedbe.

A Sztenderdizálás munkacsoport a neve alapján talán nem a legvonzóbb, pedig várhatóan az egyik legérdekesebb munkacsoport lesz, a tagok és a vezető szakmai tudása talán itt tud a leggyorsabban és széleskörűbben fejlődni. Könnyen lehet, hogy ez lesz a munkacsoportok think tank-je.standardization.jpg

A Viewability munkacsoportban az a jó, hogy egy nagyon aktuális témával foglalkozik, ahol üzleti és technológiai kihívások egyaránt vannak a piac előtt. A feladat kézzel fogható, időben behatárolt, így az itteni eredmények már rövidtávon is érzékelhető nyomot hagynak a piac működésén, hamar láthatod a munkád eredményeit.

viewability.jpg

A vállalati vezetők szintén abban érdekeltek, hogy a munkacsoportokban dolgozó kollégáikon keresztül olyan tudást importáljak a saját szervezeteikbe, amit egyébként más módszerekkel csak hosszabb és jóval drágább úton tudnának kiépíteni. A munkacsoport tagoknál így olyan tudás, érték áll elő, amit a későbbiekben forintosítani tudnak saját és vállalatuk érdekében is.

Ha úgy érzed, bármelyik csoportban szívesen dolgoznál, ne habozz, jelentkezz a terület szponzoránál pályázatoddal!

(Az idézetek Ziegler Gábor, a CEMP Sales House vezetőjének az IAB Hungary blogján megosztott gondolatai.)