Atomjaira bontottuk az Index címlapját

Június 16-án a Ford új hirdetési megoldással apró pöttyökre bontotta az Index címlapi half page zónát.

screen_capture_on_2016-06-16_at_10-43-48.gif

Hirdető: Ford Közép és Kelet-Európai Értékesítő Kft.
Kampány: Ford - Particle (MIN0631)
Médiaügynökség: Mindshare Médiaügynökség Kft. 

Az új formátum az atomic névre hallgat, mely egyedi effekttel megjelenő hirdetési megoldás. A megjelenéshez két statikus képet kérünk leadni. A képek egymás felett helyezkednek el, és közülük az egyiken egyedi effektet alkalmazunk. A képet "atomizáljuk", apró pöttyökre bontjuk, majd egy figyelemfelkeltő szétesés/összerendeződés után az olvasó tudja a kurzorral atomizálni, mozgatni az erre kijelölt elemeket.

Miért ajánljuk:

  • prémium: nagy hirdetési méret, kiemelt hirdetési zónában
  • egyedi effekt: standard hirdetési zónában megjelenő banner, egyedi effekttel (apró pöttyökre bontjuk a képet)
  • alacsony gyártási költség: a megjelenéshez két statikus, transzparens képet kérünk leadni, melyből az egyiken (effektre szánt kép) a CEMP SH effektet alkalmaz („atomizál”)

Listaárakét és részletekért keresse kapcsolattartóját, vagy írjon nekünk!