Az Opel tette elsőként kíváncsivá az Index app felhasználóit

A jó hirdetés úgy látványos, hogy közben nem irritál. Észrevéteti magát, és esélyt ad a bevonódásra, miközben alig szakad meg a tartalomfogyasztás. Nem adaptálni kell mobilra, hanem eleve ott van otthon.

A Tiltorama olyan hirdetés, amit könnyű megcsinálni, könnyű jól használni, és megnézni is mindennél egyszerűbb. Sima állókép, de nagyon széles. Cikkolvasás közben úgy néz ki, mint egy faltól falig érő képes hirdetés, de ahogy megmozdítja a telefonját a felhasználó, megnézheti vele a kreatívnak azt a részét is, ami nem látszik elsőre. Így egy állóképes, animáció nélküli hirdetéssel is lehetséges sokkal nagyobb vászonra, sokkal több, vagy szebben tálalt információt tenni.

Elsőként az Opel próbálta ki az új mobil formátumot:

Hirdető: Opel Southeast Europe LLC
Kampány: 2016 Opel July Tactical (CA0482)
Médiaügynökség: Carat Hungary 21. Média Kft.

A Tiltorama az Index alkalmazások (iOS, Android) bármely kiadványaiban (kivéve Index2), a cikkoldalakon megjelenő rich media megoldás, mellyel a user egy 480x480 px méretű betekintő ablakon keresztül találkozik, de a kreatív valós mérete 1200x480 px. A hirdetés a telefon legkisebb horizontális mozgatására megmozdul.

A hirdetés előnyei:

    • Nem kell mechanikusan végigvárni a kreatív lefutását, hogy megismerhető legyen a tartalma
    • Egyszerűbb és olcsóbb elkészíteni
    • Nem hat kéretlennek, erőszakosnak, mert nem csinál semmit interakció nélkül
    • Ösztönösen bejárható, nem kell kattintani, ujjal húzni, forgatni
    • Nagyon természetesen adja magát a természetes interakcióra
    • Több információ adható át
    • Könnyű vele hatni a természetes kíváncsiságra
    • Nagyon könnyen vonja be a felhasználót

Listaárakét és részletekért keresse kapcsolattartóját, vagy írjon nekünk!