Zajmérés a CEMP kiadványain: nem zavarjuk az olvasókat, indulhat az olimpia!

Az idei foci-Eb ismét megmutatta, hogy a kiemelkedő sporteseményeket a hírportálok közül az Indexen követik a legtöbben. Az óriási érdeklődés nagy elérést jelent, ami sportnyelven szólva ajtó-ablak ziccer, két testhossz előny, vagy épp meccslabda, amit hirdetőként elég belőni, behúzni, leütni a győzelemhez. Kételkedésre általában csak az ad okot, hogy vajon az üzeneteim eljutnak-e ekkora reklámzajban a felhasználókhoz? 

zaj_1.gif

A CEMP Sales House kiadványain igen.

Hirdetési felületeink helyei és méretei évek óta olyan irányba változnak, hogy nem csupán egyre kevésbé zavarják a felhasználói élményt, de bizonyos megoldásaink a felhasználók bevonásával annak részévé válnak. Régóta mondjuk, hogy a nagy, állóképes megoldásokkal eredményes kampányok születhetnek. Ami talán viszont a legfontosabb, hogy kiadványaink négy fix hirdetési zónája - amik közül a három legszembetűnőbb a billboard, a roadblock, és halfpage, kiegészülve a gördítés után megjelenő roadblock B-vel - a kiemelt időszakban sem lesz több, nagyobb, vagy zsúfoltabb.

A CEMP Sales House kiadványain az olimpia ideje alatt nem lesz nagyobb médiazaj. Korlátozott számban vannak még hirdetési helyeink, hirdessen a győztesek mellett! Keresse kapcsolattartóját, vagy írjon nekünk!