Kilövésre kész a kontentrakéta I.

A natív hirdetési megoldások iránti felfokozott érdeklődésről a szakmányban prezentációt készítő sales accountok, az ügyféltárgyalásról ügyféltárgyalásra járó értékesítési vezetők, a briefekkel ébredő és ötletekkel fekvő kreatívok, és a legkülönfélébb témákban érdekes, tartalmas szövegeket, mozgóképet gyártó tartalomipari szakmunkások sokat tudnának mesélni.

Nálunk már 2016 is a natív éve, de a hirdetők szerint csak ezután robbannak be a kontentrakéták

Mi azonban natív stratégiai partnerünkkel, a Next Wave Europe-pal arra voltunk kíváncsiak, mit gondol a piac, a hirdetők és márkatulajdonosok, valamint az ügynökségek a natív hirdetések jelenéről, jövőjéről. Megbízásunkból az Inspira készítette el az első átfogó hazai online natív kutatást, aminek eredményeit most ön is megismerheti.

nativ_kutatas.jpg

Az online megkérdezésben 72 hazai top hirdető felső-, közép-, és szakmai vezetője vett részt, az ügynökségeket 67 szakember (digitális vezetők, médiatervezők) képviselte. Most az ő válaszaikból készült infografikánkon mutatjuk meg, mit gondolnak a hirdetők a natív hirdetésekről, a következő részben pedig a top hirdetők vezetőivel készült mélyinterjúk alapján elemezzük véleményüket, tapasztalataikat, elvárásaikat.