A Black Friday akció részvételi feltételei

 

A Black Friday 2016 akció részvételi feltételei

1. Az akcióban a CEMP Sales House által meghívott Partnerek vehetnek részt, közvetlen megrendelés keretében.

2. Az akció részletei

Az akció kizárólag online kampányokra vonatkozik (platformok: desktop, tablet, mobilweb, mobil alkalmazások). Kiadványok: CEMP Sales House portfólió (RON). Célzási lehetőség kampányon belül nincs. Hirdetési méretek és méretkorlátok: lásd az alábbi 7. pontban.

Akciós egység listaár: CPM 2 000 Ft. Az akció lényege: az akciós listaáron megrendelt AV (adview) mennyiséget megduplázzuk.

Számítási példa: Megrendelt AV: 500 000. Garantált AV: 1 000 000. Listaár: 500 000 AV szorozva 2 Ft-tal: 1 000 000 Ft („Összes listaár”). Fizetendő nettó ár: Összes listaár csökkentve a Partner esetleges egyéb kedvezményével.

Az akció saját oldala: http://indamediasales.blog.hu/2016/11/23/black_friday_megduplazzuk_a_tetet

3. Az akció időtartama

Az akció 2016. november 25-én 0:00 órától 23:59 óráig tart. A jelen pontban megjelölt időszakban megrendelt hirdetési csomagok megrendelője ("Megrendelő") abban az esetben vehet részt az akcióban, amennyiben a megrendelés időpontjában nem áll fenn a CEMP Sales House-szal szemben lejárt tartozása (ÁSZF 11.3 pont alapján).

4. A megrendelés a megrendelő sablon kitöltése, valamint a "Megrendelem, díjbekérőt kérek!" gomb megnyomásával számít elküldöttnek, ezáltal válik a Partner Megrendelővé.

5. A díjbekérő kiküldésének napján a CEMP Sales House egyedi hirdetési szerződést küld a Megrendelőnek, amelyet a Megrendelő cégszerűen aláírtan köteles visszaküldeni a CEMP Sales House-nak. Megrendelő a CEMP Sales House díjbekérője alapján átutalja a CEMP Sales House részére a hirdetési felület foglalási díj teljes összegét. A befizetés (átutalás) napján CEMP Sales House előlegszámlát állít ki a befizetett díjról a Megrendelő részére. A CEMP Sales House a megrendelés végszámláját a hirdetés teljesítését követően állítja ki Megrendelő részére.

6. A Megrendelő az egyedi megrendelés átküldésével egyúttal elfogadja mind az egyedi szerződésben, mind CEMP Sales House ÁSZF-jében (http://ajanlat.index.hu/aszf/CEMP_Sales_House_ASZF_2016.pdf) rögzített rendelkezéseket. Itt szeretnénk külön is felhívni a figyelmet az ÁSZF 3.2, 4.5, 4.8, 5.1, és 9.3 pontjában foglaltakra. A megrendelés utólagos lemondására nincs lehetőség, a megrendelések átütemezésére az ÁSZF 9.3 pontja vonatkozik.

7. A hirdetési anyag leadására vonatkozó feltételek az alábbi helyen elérhetőek: http://ajanlat.index.hu/ad/Adverticumtechspec.pdf .

Méretek: 970x90 px (desktop), 640x360 px (desktop), 300x250 px (desktop és mobil). Formátumok: .jpg, .png statikus kép. Maximális banner méret: 300 kB (desktop), 120 kB (mobil). Mindegyik formátumhoz leadható AV és CT mérő tracking url.

A hirdetési anyagok leadásának határideje: a közzététel napját megelőzően két (2) munkanappal. (ÁSZF 3.1.4 pont).

8. Az akciós hirdetési keret megjelenésének időpontja: 2017. január 1. – február 28. között a Megrendelő által szabadon választott időszakban (a továbbiakban: „Kampányidőszak”), a CEMP Sales House felületein, egyenletes eloszlással, célzás nélkül, a szabad hirdetési helyek függvényében. A CEMP Sales House a megrendelt hirdetési megjelenés (adview, AV) mennyiségének és a CEMP Sales House aktuálisan rendelkezésére álló hirdetési készletének ismeretében fenntartja a jogot a Kampányidőszak módosítására.