Csináljunk egy jó natívot! háziverseny

FRISSÍTÉS - 05.29.

Az elkészült natív anyagokat a zsűri megkapta. Gratulálunk a csapatoknak, és köszönjük a csapatok munkáját!

contestgrat.jpg

Itt a lehetőség, hogy megmutassátok: csapatként működve értitek és átélitek a legkülönfélébb hirdetői igényeket, és az azokra kidolgozott bombasztikusan újszerű és érdekes natív ötleteitek működőképességről a legkukacosabb hirdetőt is meg tudjátok győzni. Hogy ez ne legyen elég, adott büdzséből megjelenésre készre kell gyártsátok a hirdetőnek szimpatikus tartalmat, amivel a csapatotok végül mindent vihet.

Legalább is, ami a Content Contest2017 nyerteseként egy fullextrás győzelmi csapatvacsorába belefér.

ezgif_com-gif-maker_1.gif

Tudnivalók és menetrend

1. A március 30-án összeállított/sorsolt négy csapatban versenyeztek május 11-ig.

Team A: Vica, B. Judit, Sz. Judit, Heni, Norina

Team B: Jucus, Eszter, Cs. Timi, V. Gábor, J. Timi

Team C: Nóri, Doki, Péter, Peti

Team D: Kálmi, T. Timi, Marci, A. Judit, Bence

2. A feladat egy létező, potenciális hirdető fiktív natív kampányához, elképzelt büdzséből megvalósítható ötleteket kidolgozni és prezentálni, majd a hirdetőt alakító zsűri által kiválasztott megoldásokat megjelenésre készre dolgozni.

3. A nyolc felkínált márkából/hirdetőből már húztatok kettőt-kettőt, majd kiválasztottátok, melyiküknek szeretnétek dolgozni. (emlékeztetőül: fenyforras.hu, Diéta Life Market, Sanofi, Aquative, Tesla model 3, Pannonia Biztosító, Capa Központ, Metrodom Kft.). A közös munkátokat segítő mentorokat is kihúztátok csapatotok mellé. (emlékeztetőül: Perkó Rudi, Dávid Sándor, Terray István, nig)

Team A: Metrodom Kft. - nig 

Team B: Sanofi - Rudi

Team C: Capa Központ - István

Team D: Tesla model 3 - Sanya

4. A kiválasztott hirdetőtől március 31-e péntek 17h-ig kérhettek kampány briefet a cc@cemp.hu mailcímen, amit április 4. kedd reggel 9-ig meg is kaptok. Ezután el is kezdhetitek az ötletelést.

5. Kérünk tőletek egy, a csapaton belüli feladatkiosztást és projektidőzítéseket összefoglaló rövid emailt április 7-e nap végéig, szintén a cc@cemp.hu címre.

6. Az ötletek kidolgozására két hét áll a rendelkezésetekre, amihez kérhetitek a mentorok segítségét. Az elmélyült csapatmunkához, ötleteléshez 2x2 órára igénybe vehetitek a szomszédos Fő téren lévő Esernyős kávézót, a kávét, üdítőt mi álljuk.

7. Április 18-19-én várjuk tőletek az ötleteitek prezentálását alkalmi hirdetőtök bizalommal teli, kompromisszumkész, és nagyvonalú döntéshozóinak, Ziegler Gábornak, Pusztay Andrásnak, és Starcz Ákosnak, legfeljebb 30 percben. Tapasztalt és határozott hirdetőként ők a prezi után rögtön kiválasztják és megrendelik a nekik tetsző koncepciót. A jó hangulatú, eredményes egyeztetés után a prezentációkat mindenképpen küldjétek el a a cc@ címre.

8. A megjelenésre kész natív anyagokat május 8. hétfő 17:00-ig várjuk a játék mailcímére.

9. A hirdetők képviseletében Gábor, András, és Ákos a május 11-i allstaffon immár zsűriként értékelik a kvázi megjelent natív megoldásokat, és győztest hirdetnek.

10. A győztes csapat a dicsőségnek örök emléket állító oklevélen és a vaskos tartalomkoncepcionálási és -előállítási tapasztalaton túl egy all inclusive közös vacsorát nyer.

Szállítandók

I. kör: 3-4 brief alapján kidolgozott natív ötlet, koncepció, legalább két kiadványra, 2-3 formátummal

II. kör: a hirdető által megrendelt, élesítésre kész natív anyagok

A formai elvárás csupán annyi, hogy a kész natív anyagokat a formátumnak megfelelően, egy átlagos hirdetőnek is feldolgozható fájlokban adjátok le. Nem számít, ha az infografika kézzel, painttel, vagy okostelefonos beautyappal rajzolt, a videót forgathatjátok camcorderrel, gopróval, telóval, fotózhattok eldobható vízalatti kamerával, a szövegek jöhetnek wordben, blogbejegyzésben.

Néhány játékszabály

  • A kiválasztott hirdetők irl megkeresése tilos, egy kukkot sem tudnak a játékról
  • A mentorokat zaklathatjátok, a megrendelőt/zsűrit nem annyira
  • A mentorok mozgástere korlátozott, amiben segíthetnek, segítenek
  • A kontent teamtől kérhettek segítséget, de a szerkesztőségeket ne dolgoztassátok, az túl könnyű lenne.
  • A játék kifelé nem publikus (ide értve jelen poszt lájkolásának, megosztásának, vagy a Megvettük a Feminát! zárt csoportba posztolásának tilalmát)
  • A részvétel a csapatmunkában opcionális
  • A prezentáción legalább két csapattagnak részt kell vennie
  • A cc@ cím túloldalán a megrendelő magyar hangja ül, ennek megfelelően kommunikáljatok
  • Kötelező határidők: brief bekérése március 31-e péntek 17:00-ig, prezentációk megtartása április 18-19., anyagleadás május 8. hétfő 17:00-ig.

Sok sikert és hajrá!

 

UPDATE: 04.05. 

feladó: ContentContestMetrodom <cc@cemp.hu>

Tisztelt Natív csapat!

Kéréseteknek megfelelően összefoglaljuk elképzeléseinket.

A Metrodom fő tevékenysége a lakóingatlan-fejlesztés, első társasházunkat 2013-ban adtuk át. Az elmúlt években a Metrodom a hazai lakóház építési piac egyik vezető szereplőjévé vált, a kisebb társasházaktól, a sok száz, vagy ezer lakást is meghaladó lakóparkokig számos beruházással rendelkezik.

Legújabb beruházásunk, a Metrodom Panoráma A ütemének előértékesítése: 2017. április 5-én kezdődik.
Az előértékesítésre honlapunkon lehet jelentkezni, célunk, hogy
120-150 lakásunkat a kampány végéig, május 15-ig előértékesítsük.

Hasonló, átadás előtti beruházásunkon szívesen látnánk az Index újságíróját, aki majd a cikket írja az egyedülálló Panoráma társasházról.

A kampány célja leadgyűjtés, célunk a megjelenéssel 120-150 pontenciális lakásvásárló. Ennek megfelelően örülnénk egy lead alapú megjelenési konstrukciónak. A költségvetésünk kb. 10.000-15.000 Ft/lead árat enged meg.

Célcsoportunk: nagyobb lakásba költöző családok, első lakást vásárlók, befektetők.

Várjuk ajánlatukat! Üdv, Metrodom

 

 

feladó: ContentContestCAPA <cc@cemp.hu>

Tisztelt Natív csapat!

Kéréseteknek megfelelően összefoglaljuk elképzeléseinket.

Idén is meghirdetjük ROBERT CAPA MAGYAR FOTOGRÁFIAI NAGYDÍJ-at, melyre a professzionális fotósok pályaművei mellett, külön szekcióban amatőrök munkáit is várjuk.

A pályázat témája a "A jövő a velünk élő múlt tükrében".
Pályázatainkra szánt költségvetésünk sajnos elég szűkös, korábban szponzorok segítségével valósítottunk meg jó néhányat. Idén sajnos nem sikerült megállapodnunk korábbi támogatónkkal, egy ismert nemzetközi kontaktlencse-gyártóval, így az elkölthető büdzsénk legfeljebb 800.000 forint.

Attól viszont nem zárkózunk el, sőt örömmel vennénk, ha partnereitek közül be tudnátok vonni egy olyan céget, amelynek szponzorációs stratégiájába illeszkedik a projektünk.
A bevont partnernek örömmel biztosítunk megjelenési lehetőséget a páyázat anyagából összeállított kiállításon, mely egész évben látogatható.

A pályázatra április 5. és május 31. között lehet jelentkezni, szeretnénk ha mind több amatőr fotográfushoz eljutna ennek híre.

Várjuk javaslataitokat! Köszönettel,
CAPA Központ

 

 

feladó: ContentContestSanofi <cc@cemp.hu>

Kedves Natív csapat!

Kéréseteknek megfelelően összefoglaljuk elképzeléseinket.

Ügyfelünk, a Sanofi következő kampányának témája a cukorbetegség, diabétesz elleni küzdelem és megelőzés. Erre várnánk tőletek natív témajavaslatokat.

 - ötletek, amelyek segítenek a diabétesszel élőknek, hogy elérjék és megtartsák a megfelelő vércukorszintet
 - segítik a betegeket abban, hogy könnyen pontos és hiteles információkhoz     jussanak.
 - Segítik a betegeket abban, hogy felismerjék a szerepüket és aktív,   tudatos részvételük fontosságát a saját terápiájukban.

Nagyon tetszett nekik a kutyafuttatós natív megoldásotok, valami olyasmiben gondolkodnak, illetve valami jó videós anyagban, amit később is használhatnának.

3M van a projektre.

Várjuk a javaslataitokat, köszi, üdv Vivi

 

 

feladó: ContentContestTesla3 <cc@cemp.hu>

 

Tisztelt Natív csapat!

Kéréseteknek megfelelően összefoglaljuk elképzeléseinket.

Ügynökségünk nyerte a Tesla megbízását, amiről elég keveset mondhatunk el, azt is úgy, ha titoktartási nyilatkozatban vállaltok kötelezettséget a szenzitív információk házon belül tartására.

 - Hamarosan aláírás kerül egy megállapodásra Magyarország Kormánya és a Tesla között egy magyarországi üzem felépítéséről, ahol megkezdődik a Model 3 gyártása az európai piacokra.
 - az aláírás pillanatában a gyár intenzív employment branding kampányba kezd, melynek célja képzett magyarországi mérnökök és gyári munkások megtalálása
 - célcsoport: műszaki egyetemen kiemelkedő eredménnyel tanulók, más hazai gyárakban kulcspozíciót betöltő mérnökök (hunting), gyári munkások
 - cél még, hogy a Tesla vízióját minél többen megismerjék

Budget: 20M, aminek a 60%-át klasszikus display kampányra fordítanánk.

Fontos, hogy nem tudjuk a kampány indulásának pontos időpontját, a kormány bejelentésének másnapján lőnénk ki, ami valamikor májusban lesz. Addigra kész kell lennie mindennek!

Kezeljétek bizalmasan az információt!!!

Várjuk javaslataitokat, üdv,

IdeaNOVO csapat