A CEMP Sales House-tól igazolt új vezetőt a HOPPex

Április 24-től új ügyvezető irányítja a legnagyobb hazai tartalomszolgáltatók hirdetési felületeit prémium programozott piacterén értékesítő HOPPex Kft-t. A CEMP Sales House-tól érkező Kassai Péter az automatizált hirdetési platformot indulása óta vezető Vándor Attilát váltja a szolgáltató élén.

Péter ügynökségi tapasztalattal érkezett a CEMP Sales House-hoz, 2016-tól RTB managerként ő felelt a cégcsoport programmatic tevékenységének operatív megvalósításáért. Emellett az IAB Programmatic Munkacsoportjának tagjaként jelentős részt vállalt a piaci szereplők edukálását célzó Programmatic Kisokos kidolgozásában is.

Az elmúlt két évben rendkívül felpörgött programmatic területen az elsődleges technológiai kihívások lassan elhárulnak, a magyar piac felvette a fordulatszámot mind kiadói, mind hirdetői oldalon. Ezt bizonyítják az idei Reklámtorta eredményei is, a programmatic bevételek 77%-os éves növekedéssel átlépték az egymilliárd forintos határt, de bőven van még benne fejlődési potenciál. Az Attila által lefektetett biztos alapokra szeretnék tovább építkezni, újragondolt működéssel, még nagyobb szerepet vállalva a hazai színtéren. Szeretném, ha a hazai médiapiacon a programmatic egybeforrna a HOPPex névvel.
Kassai Péter - a HOPPex új ügyvezetője

Péternek gratulálunk és sok sikert kívánunk új pozíciójában!

kassai_peter.jpg

A CEMP, a Central Digitális Média és a New Wave Media Group részvételével 2015-ben megalakult HOPPex – prémium programmatic piactér az IAB Hungary tagja. Mára 11 médiapartner felületeit értékesíti programozott módon. Technológiai partnere az amerikai Rubicon Project.