És te a saját életedet éled?

divany_1.jpg

Tudatos, okos, érdeklődő, mi az? 

Ez bizony a Dívány lesz, azaz egy olyan női siteunk, aminek fókuszában nem (csak) a szórakoztatással, a szépséggel és az életmóddal kapcsolatos témák állnak, hanem praktikákkal lát el, tájékoztat, utánajár és nem fél a mélyebb témák feldolgozásától sem.

A Dívány olvasója, életét tudatosan élő 30-as, 40-es éveiben járó, diplomás, AB státuszú, főbevásárló nő*. Ezért nem is meglepő, hogy van egy Szülőség rovata csupa aktuális, gyakran pszichológiai vonatkozású írással, mint például, hogy hogyan birkózzon meg azzal egy szülő, ha úgy érzi nem tökéletes a gyermeknevelésben, és hogy tud ez jól elsülni?

A Dívány nem csak családcentrikus, de egy örök kalandor is. Szlogenjével arra biztatja olvasóját, hogy a saját életét élje, ezért örömmel hordoz hasábjain élménybeszámolókat főleg, ha az egy igen káoszos, de annál szerethetőbb brazil utazásról szól.

A Lájfhekk rovat segít a praktikumot kedvelő olvasóinak meghekkelni a hétköznapokat; nem kevés időt és pénzt spórolt például a nasskirálynőknek azzal, hogy végigtesztelte az itthon elérhető salsa szószokat és kíméletlen őszinteséggel véleményezte is őket, hogy az otthoni filmnézés elmaradhatatlan rágcsájához biztosan a megfelelő mártogatóst passzítsuk. 

A Dívány okos. Nem elégszik meg a bőrápolási tanácsokkal és outfit ötletekkel, mert tudja, hogy egy magára adó nő nem csak csinos, hanem intelligens és tájékozott is. Így számos tudományos vagy történelmi kapcsolódású írásra, érdekességre bukkanhatunk a #Világom rovatban, mint például, hogy ki volt az utolsó áldozata a berlini falat őrző katonáknak.

divany_rekord_1.jpg

A cikkek eredetisége, a témák változatos mivolta, a szórakoztatás és összetett, mélyebb tartalmak tökéletes egyensúlya meghozta az eredményt; előző hónapban all time rekordot döntött a Dívány 1 288 242 egyedi látogatóval. 

 

*Forrás: DKT – Gemius (15+ belföldi közönség), 2018. nov., közönség összetétel, multiplatform adat.