Igaz történet egy álommeló mögött

5erzek_post.png

Az utóbbi idők egyik legegyedibb és egyben kedvenc projektje az új Mazda 3, a Mindshare és az Indamedia Sales közös dobása volt. Úgy kellett egy autó márka üzenetét átadni, hogy közben egy betűt nem kellett lóerőkről, köbcentikről, fogyasztásról és nulláról százra való gyorsulásról írni. A kampány fő üzenete a művészi kifinomultság volt, utalva a Mazda 3 belső terének kidolgozottságára. Ebből kiindulva született meg az Öt érzék nevet viselő tematikus blog, ahol egy napon keresztül jelentek meg olyan neves szerzőktől cikkek, mint Fáy Miklós, Gundel Takács Gábor, valamint olyan ismert indexes arcok posztjai, mint SzabóZ és Zubreczki Dávid. 

Úgy fért meg egymás mellett Gustav Mahler, a Királyi Opera zeneigazgatójának Budapesten töltött éveiről szóló írás, a konyhaművészet befogadásának nehézségeit feszegető elbeszélés, vagy a világ legjobb múzeumait felsoroló poszt, hogy a keretet a Mazda adta, de a szerzők önazonosak tudtak maradni. A legjobb blogoknak otthont adó i2 címlap egy teljes napra a kampányhoz passzoló arculatot kapott. Így egy reklámzajtól mentes környezetben találta magát a látogató, aki rákattintott az Öt érzék valamelyik tematikus cikkére.

A 12 posztot folyamatosan adagolva kínáltuk az i2 címlapi vezetőben és környékén, ahol egy időben három-öt poszttal találkozott a látogató, amelyek végén pedig további három érdekes cikket is ajánlottunk ugyaninnen, az Öt érzék blogról. A kampány egy napig tartott, de a tematikus blog, a szerzők által készített bejegyzések továbbra is elérhetők.

Mazda jóváhagyásával örömmel közöljük a kampány adatait: az i2 címlapon 129 100 alkalommal kattintottak az tematikus posztokra, amik 25 300 egyedi felhasználót értek el. Az Index címlapi dobozban még magasabb számokat hozott a kampány: 2 576 000 AV-t és 485 400 egyedi usert értünk el. (Forrás: DKT-Genius 2019.04.04.)

A Mazda Magyarországnak és médiaügynökségének, a Mindshare-nek köszönjük a megbízást és a bizalmat, szerzőinknek pedig a remek munkát.

Ha te is szeretnél egy ilyen egyedi és sikeres tematikus napot, ami 24 órára meghatározza az egész i2 címlapját, akkor írja a sales@indamedia.hu címre, és kérj tőlünk ajánlatot!