Quality Placement minőségbiztosítási tájékoztató

Indamedia Csoport mindenkori célja, hogy mind márkabiztonsági, mind technológiai szempontból a legmagasabb szintű szolgáltatást nyújtsa partnereinek. Az Indamedia Sales az általa képviselt tartalmi site-okon a magas láthatósági értékű és márkabiztonsági szempontból megfelelő környezetben elhelyezett hirdetési zónáit ún. Quality Placement* minősítéssel látta el.

Függetlenül attól, hogy rendelkeznek-e Quality Placement minősítéssel, az Indamedia Csoporthoz tartozó más kiadványok is megfelelhetnek az ehhez kapcsolódó minőségbiztosítási elvárásoknak. Az Indamedia Csoport a kiadványokat minőségbiztosítási szempontból folyamatosan fejleszti, amelyhez kapcsolódóan 2019. december 31-ig tesztidőszakot határozott meg. Ezen időszak során az Indamedia Sales rendszeres időközönként aktualizálja azon kiadványok körét, amelyeket Quality Placement minősítéssel lát el.

A Quality Placement megjelöléssel ellátott hirdetési felületek minőségi tartalmi
környezetét az Indamedia Csoport az alábbiak szerint biztosítja:

  1. A kiadványok szerkesztett tartalmaikban nem buzdítanak erőszakos cselekedetre,
    felületeik nem adnak helyet rasszista, szélsőséges nézeteket népszerűsítő
    kommenteknek.
  2. Az Indamedia Csoporthoz tartozó kiadványok szerkesztése során a kiadók
    maximálisan betartják a hatályos jogszabályok (így különösen a sajtószabadságról és
    a médiatartalmak alapvető szabályairól szóló 2010. évi CIV. törvény) rendelkezéseit.
  3.  Az Indamedia Sales által képviselt kiadványok szerzői az előző pontban
    hivatkozottakon túlmenően az önszabályozó etikai irányelvek, valamint az újságírói
    etikai kódex betartásával végzik munkájukat. A szerkesztőségek a márkabiztonsági
    okokból problémásnak ítélt tartalmaikat hirdetésmentes címkével látják el, így a
    felhasználó nem találkozhat ilyen környezetben reklámmal.
  4. Az Indamedia Sales a kiadványok márkaértékeinek védelme érdekében kiemelt
    figyelmet fordít a márkabiztonsági okokból kifogásolható hirdetők azonosítására és
    kampányaik kitiltására.

A Qualilty Placement minősítés másik feltétele a zónák láthatósága. Az Indamedia Sales
által képviselt kiadványok felületein az átgondolt tervezés eredményeképp a hirdetések
magas láthatósági értékekkel rendelkeznek.

A Quality Placement minősítés alapfeltétele az egyes hirdetési zónákon kiszolgált
reklámmegjelenések láthatósági értékének (Viewability) legalább 65%-os teljesülése. Az
Indamedia Sales a Quality Placement minősítéssel rendelkező hirdetési zónák láthatósági
adataira vonatkozó mérési eredményeket transzparens módon, független szolgáltató
rendszert használva elérhetővé teszi.

Quality Placement minősítéssel rendelkező desktop zónák láthatósági értékei az alábbiak:

qp_1.PNG


Forrás: Adverticum AdServer NG
A Viewability mérés során a láthatóság két feltétele, hogy a hirdetés területének 50%-a legalább 1 másodpercig látható legyen a felhasználó képernyőjén.

 


Az Indamedia Sales minőségbiztosítási mérései folyamatosak az általa képviselt kiadványokon, annak érdekében, hogy a kritériumoknak megfelelő zónák körét a mérési eredmények függvényében bővítse, illetve a már minősített hirdetési zónák értékeit pedig felülvizsgálja.

Az Indamedia Sales fenntartja a jogot, hogy a Quality Placement minősítés feltételein és a Viewability mérés módszertanán változtasson.

*QP Quality Placement az Indamedia Sales Kft. által használt egyedi megjelölés.

 

Budapest, 2019. június 7.