Az Indamedia Csoport mindenkori célja, hogy mind márkabiztonsági, mind technológiai szempontból a legmagasabb szintű szolgáltatást nyújtsa partnereinek. Az Indamedia Sales az általa képviselt tartalmi site-okon a magas láthatósági értékű és márkabiztonsági szempontból megfelelő környezetben elhelyezett hirdetési zónáit ún. Quality Placement®* minősítéssel látta el.
Függetlenül attól, hogy rendelkeznek-e Quality Placement® minősítéssel, az Indamedia Csoporthoz tartozó más kiadványok is megfelelhetnek az ehhez kapcsolódó minőségbiztosítási elvárásoknak. Az Indamedia Csoport a kiadványokat minőségbiztosítási szempontból folyamatosan fejleszti, rendszeres időközönként aktualizálja azon kiadványok és zónák körét, amelyeket Quality Placement® minősítéssel lát el.
A Quality Placement® megjelöléssel ellátott hirdetési felületek minőségi tartalmi környezetét az Indamedia Csoport az alábbiak szerint biztosítja:
- A kiadványok szerkesztett tartalmaikban nem buzdítanak erőszakos cselekedetre,felületeik nem adnak helyet rasszista, szélsőséges nézeteket népszerűsít kommenteknek.
- Az Indamedia Csoporthoz tartozó kiadványok szerkesztése során a kiadók maximálisan betartják a hatályos jogszabályok (így különösen a sajtószabadságról és a médiatartalmak alapvető szabályairól szóló 2010. évi CIV. törvény) rendelkezéseit.
- Az Indamedia Sales által képviselt kiadványok szerzői az előző pontban hivatkozottakon túlmenően az önszabályozó etikai irányelvek, valamint az újságíró etikai kódex betartásával végzik munkájukat. A szerkesztőségek a márkabiztonsági okokból problémásnak ítélt tartalmaikat hirdetésmentes címkével látják el, így a felhasználó nem találkozhat ilyen környezetben reklámmal.
- Az Indamedia Sales a kiadványok márkaértékeinek védelme érdekében kiemelt figyelmet fordít a márkabiztonsági okokból kifogásolható hirdetők azonosítására és kampányaik kitiltására.
A Qualilty Placement® minősítés másik feltétele a zónák láthatósága. Az Indamedia Sales által képviselt kiadványok felületein az átgondolt tervezés eredményeképp a hirdetések magas láthatósági értékekkel rendelkeznek. A Quality Placement® minősítés alapfeltétele az egyes hirdetési zónákon kiszolgált reklámmegjelenések láthatósági értékének (Viewability) legalább 65%-os teljesülése. Az Indamedia Sales a Quality Placement® minősítéssel rendelkező hirdetési zónák láthatóságadataira vonatkozó mérési eredményeket transzparens módon, független szolgáltat rendszert használva elérhetővé teszi.
Quality Placement® minősítéssel rendelkező desktop zónák láthatósági értékei az alábbiak 2022. április hónapra:
Desktop |
|
|
|
Felület |
Roadblock |
Halfpage |
Leaderboard |
Index Belföld |
77% |
84% |
72% |
Index Külföld |
75% |
81% |
65% |
Index Gazdaság |
80% |
87% |
75% |
Index TechTud |
77% |
84% |
78% |
Index Kult |
70% |
84% |
80% |
Index Sport |
65% |
67% |
66% |
Index Mindeközben |
|
90% |
78% |
Dívány.hu |
78% |
78% |
68% |
Femina.hu |
69% |
67% |
|
Napi.hu |
69% |
71% |
78% |
Port.hu |
|
66% |
|
Totalcar |
|
87% |
76% |
SoBors aloldalak |
78% |
77% |
|
Valamint a mobil felületek:
Felület |
Mobilweb Banner TOP |
Index Belföld |
84% |
Index Külföld |
81% |
Index Gazdaság |
88% |
Index TechTud |
87% |
Index Kult |
85% |
Index Sport |
85% |
Totalcar aloldalak |
81% |
Dívány aloldalak |
85% |
Femina aloldalak |
76% |
SoBors aloldalak |
81% |
Forrás: az Media Future Zrt. saját fejlesztésű és üzemeltetésű mérőrendszere által mért láthatósági adatok. Az adatokat a tárgyidőszakot megelőző napra, teljes hétre (hétfőtől - vasárnapig) és naptári hónap átlag adatai alapján kalkuláljuk.
A láthatósági arány (Viewability Rate) mérési feltételei:
Desktop platformon: a hirdetési zóna területének az 50%-a látható legalább 1 másodpercig a felhasználó képernyőjén megszakítás nélkül
Mobilweb platformon: a hirdetési zóna területének a 30%-a látható legalább 1 másodpercig a felhasználó képernyőjén megszakítás nélkül.
* Forrás: Gemius Adocean
A Viewability mérés során a láthatóság két feltétele, hogy a hirdetés területének 50%-a legalább 1 másodpercig látható legyen a felhasználó képernyőjén.
Az Indamedia Sales minőségbiztosítási mérései folyamatosak az általa képviselt kiadványokon, annak érdekében, hogy a kritériumoknak megfelelő zónák körét a mérési eredmények függvényében bővítse, illetve a már minősített hirdetési zónák értékeit pedig felülvizsgálja.
Az Indamedia Sales fenntartja a jogot, hogy a Quality Placement® minősítés feltételein és a Viewability mérés módszertanán változtasson.
*QP QUALITY PLACEMENT AZ INDAMEDIA SALES KFT. ÁLTAL HASZNÁLT EGYEDI MEGJELÖLÉS.
Budapest, 2022.05.05.