Quality Placement minőségbiztosítási tájékoztató

Indamedia Csoport mindenkori célja, hogy mind márkabiztonsági, mind technológiai szempontból a legmagasabb szintű szolgáltatást nyújtsa partnereinek. Az Indamedia Sales az általa képviselt tartalmi site-okon a magas láthatósági értékű és márkabiztonsági szempontból megfelelő környezetben elhelyezett hirdetési zónáit ún. Quality Placement* minősítéssel látta el.

Függetlenül attól, hogy rendelkeznek-e Quality Placement minősítéssel, az Indamedia Csoporthoz tartozó más kiadványok is megfelelhetnek az ehhez kapcsolódó minőségbiztosítási elvárásoknak. Az Indamedia Csoport a kiadványokat minőségbiztosítási szempontból folyamatosan fejleszti, amelyhez kapcsolódóan 2019. december 31-ig tesztidőszakot határozott meg. Ezen időszak során az Indamedia Sales rendszeres időközönként aktualizálja azon kiadványok körét, amelyeket Quality Placement minősítéssel lát el.

A Quality Placement megjelöléssel ellátott hirdetési felületek minőségi tartalmi
környezetét az Indamedia Csoport az alábbiak szerint biztosítja:

  1. A kiadványok szerkesztett tartalmaikban nem buzdítanak erőszakos cselekedetre,felületeik nem adnak helyet rasszista, szélsőséges nézeteket népszerűsít kommenteknek.
  2. Az Indamedia Csoporthoz tartozó kiadványok szerkesztése során a kiadók maximálisan betartják a hatályos jogszabályok (így különösen a sajtószabadságról és a médiatartalmak alapvető szabályairól szóló 2010. évi CIV. törvény) rendelkezéseit.
  3.  Az Indamedia Sales által képviselt kiadványok szerzői az előző pontban hivatkozottakon túlmenően az önszabályozó etikai irányelvek, valamint az újságíró etikai kódex betartásával végzik munkájukat. A szerkesztőségek a márkabiztonsági okokból problémásnak ítélt tartalmaikat hirdetésmentes címkével látják el, így a felhasználó nem találkozhat ilyen környezetben reklámmal.
  4. Az Indamedia Sales a kiadványok márkaértékeinek védelme érdekében kiemelt figyelmet fordít a márkabiztonsági okokból kifogásolható hirdetők azonosítására és kampányaik kitiltására.

A Qualilty Placement minősítés másik feltétele a zónák láthatósága. Az Indamedia Sales által képviselt kiadványok felületein az átgondolt tervezés eredményeképp a hirdetések magas láthatósági értékekkel rendelkeznek. A Quality Placement minősítés alapfeltétele az egyes hirdetési zónákon kiszolgált reklámmegjelenések láthatósági értékének (Viewability) legalább 65%-os teljesülése. Az Indamedia Sales a Quality Placement minősítéssel rendelkező hirdetési zónák láthatóságadataira vonatkozó mérési eredményeket transzparens módon, független szolgáltat rendszert használva elérhetővé teszi.

Quality Placement minősítéssel rendelkező desktop zónák láthatósági értékei az alábbiak:

Desktop
Felület Roadblock Halfpage Leaderboard
Index Belföld 82% 89% 71%
Index Külföld 84% 88% 69%
Index Gazdaság 83% 85% 72%
Index TechTud 81% 87% 68%
Index Kult 78% 78% 69%
Index Sport 84% 86% 67%
Index Mindeközben 91% 73%
Dívány.hu 81% 83%
Femina.hu 75% 68%
Napi.hu 65% 67%
Totalcar 69% 74%

 
Valamint a mobil felületek:

Felület Mobilweb Banner TOP
Index Belföld 81%
Index Külföld 78%
Index Gazdaság 80%
Index TechTud 77%
Index Kult 74%
Index Sport 78%
Totalcar aloldalak 75%
Totalbike címlap 69%
Totalbike aloldalak 71%
Dívány aloldalak 77%
Femina aloldalak 66%

 

Forrás: Adverticum AdServer NG
A Viewability mérés során a láthatóság két feltétele, hogy a hirdetés területének 50%-a legalább 1 másodpercig látható legyen a felhasználó képernyőjén.

Az Indamedia Sales minőségbiztosítási mérései folyamatosak az általa képviselt kiadványokon, annak érdekében, hogy a kritériumoknak megfelelő zónák körét a mérési eredmények függvényében bővítse, illetve a már minősített hirdetési zónák értékeit pedig felülvizsgálja.

Az Indamedia Sales fenntartja a jogot, hogy a Quality Placement minősítés feltételein és a Viewability mérés módszertanán változtasson.

*QP Quality Placement az Indamedia Sales Kft. által használt egyedi megjelölés.

 

Budapest, 2019. szeptember 22.