Quality Placement minőségbiztosítási tájékoztató

Az Indamedia Csoport mindenkori célja, hogy mind márkabiztonsági, mind technológiai szempontból a legmagasabb szintű szolgáltatást nyújtsa partnereinek. Az Indamedia Sales az általa képviselt tartalmi site-okon a magas láthatósági értékű és márkabiztonsági szempontból megfelelő környezetben elhelyezett hirdetési zónáit ún. Quality Placement* minősítéssel látta el.

Függetlenül attól, hogy rendelkeznek-e Quality Placement minősítéssel, az Indamedia Csoporthoz tartozó más kiadványok is megfelelhetnek az ehhez kapcsolódó minőségbiztosítási elvárásoknak. Az Indamedia Csoport a kiadványokat minőségbiztosítási szempontból folyamatosan fejleszti, rendszeres időközönként aktualizálja azon kiadványok és zónák körét, amelyeket Quality Placement minősítéssel lát el.

A Quality Placement megjelöléssel ellátott hirdetési felületek minőségi tartalmi környezetét az Indamedia Csoport az alábbiak szerint biztosítja:

  1. A kiadványok szerkesztett tartalmaikban nem buzdítanak erőszakos cselekedetre,felületeik nem adnak helyet rasszista, szélsőséges nézeteket népszerűsít kommenteknek.
  2. Az Indamedia Csoporthoz tartozó kiadványok szerkesztése során a kiadók maximálisan betartják a hatályos jogszabályok (így különösen a sajtószabadságról és a médiatartalmak alapvető szabályairól szóló 2010. évi CIV. törvény) rendelkezéseit.
  3.  Az Indamedia Sales által képviselt kiadványok szerzői az előző pontban hivatkozottakon túlmenően az önszabályozó etikai irányelvek, valamint az újságíró etikai kódex betartásával végzik munkájukat. A szerkesztőségek a márkabiztonsági okokból problémásnak ítélt tartalmaikat hirdetésmentes címkével látják el, így a felhasználó nem találkozhat ilyen környezetben reklámmal.
  4. Az Indamedia Sales a kiadványok márkaértékeinek védelme érdekében kiemelt figyelmet fordít a márkabiztonsági okokból kifogásolható hirdetők azonosítására és kampányaik kitiltására.

A Qualilty Placement minősítés másik feltétele a zónák láthatósága. Az Indamedia Sales által képviselt kiadványok felületein az átgondolt tervezés eredményeképp a hirdetések magas láthatósági értékekkel rendelkeznek. A Quality Placement minősítés alapfeltétele az egyes hirdetési zónákon kiszolgált reklámmegjelenések láthatósági értékének (Viewability) legalább 65%-os teljesülése. Az Indamedia Sales a Quality Placement minősítéssel rendelkező hirdetési zónák láthatóságadataira vonatkozó mérési eredményeket transzparens módon, független szolgáltat rendszert használva elérhetővé teszi.

Quality Placement minősítéssel rendelkező desktop zónák láthatósági értékei az alábbiak 2020. október hónapra:

Desktop

 

 

 

Felület

Roadblock

Halfpage

Leaderboard

Index Belföld

83%

89%

82%

Index Külföld

79%

87%

80%

Index Gazdaság

81%

88%

80%

Index TechTud

81%

86%

80%

Index Kult

80%

86%

81%

Index Sport

83%

88%

80%

Index Mindeközben

 

92%

84%

Dívány.hu

83%

88%

80%

Femina.hu

77%

79%

 

Napi.hu *

66%

68%

 

Totalcar

76%

89%

 

SoBors aloldalak

79%

78%

 

 

Valamint a mobil felületek:

 

Felület

Mobilweb Banner TOP

Index Belföld

89%

Index Külföld

85%

Index Gazdaság

89%

Index TechTud

86%

Index Kult

88%

Index Sport

86%

Totalcar aloldalak

88%

Totalbike címlap

84%

Totalbike aloldalak

83%

Dívány aloldalak

86%

Femina aloldalak

77%

SoBors aloldalak

80%

 

Forrás: az Inda-Labs Zrt. saját fejlesztésű és üzemeltetésű mérőrendszere által mért láthatósági adatok. Az adatokat a tárgyidőszakot megelőző napra, teljes hétre (hétfőtől - vasárnapig) és naptári hónap átlag adatai alapján kalkuláljuk.

A láthatósági arány (Viewability Rate) mérési feltételei:

Desktop platformon: a hirdetési zóna területének az 50%-a látható legalább 1 másodpercig a felhasználó képernyőjén megszakítás nélkül

 

Mobilweb platformon: a hirdetési zóna területének a 30%-a látható legalább 1 másodpercig a felhasználó képernyőjén megszakítás nélkül.

 

* Forrás: Adverticum AdServer NG 

A Viewability mérés során a láthatóság két feltétele, hogy a hirdetés területének 50%-a legalább 1 másodpercig látható legyen a felhasználó képernyőjén.

Az Indamedia Sales minőségbiztosítási mérései folyamatosak az általa képviselt kiadványokon, annak érdekében, hogy a kritériumoknak megfelelő zónák körét a mérési eredmények függvényében bővítse, illetve a már minősített hirdetési zónák értékeit pedig felülvizsgálja.

Az Indamedia Sales fenntartja a jogot, hogy a Quality Placement minősítés feltételein és a Viewability mérés módszertanán változtasson.

*QP QUALITY PLACEMENT AZ INDAMEDIA SALES KFT. ÁLTAL HASZNÁLT EGYEDI MEGJELÖLÉS.

Budapest, 2020.11.26.

süti beállítások módosítása