Indamedia Csoport mindenkori célja, hogy mind márkabiztonsági, mind technológiai szempontból a legmagasabb szintű szolgáltatást nyújtsa partnereinek. Az Indamedia Sales az általa képviselt tartalmi site-okon a magas láthatósági értékű és márkabiztonsági szempontból megfelelő környezetben elhelyezett hirdetési zónáit ún. Quality Placement* minősítéssel látta el.
Függetlenül attól, hogy rendelkeznek-e Quality Placement minősítéssel, az Indamedia Csoporthoz tartozó más kiadványok is megfelelhetnek az ehhez kapcsolódó minőségbiztosítási elvárásoknak. Az Indamedia Csoport a kiadványokat minőségbiztosítási szempontból folyamatosan fejleszti, amelyhez kapcsolódóan 2019. december 31-ig tesztidőszakot határozott meg. Ezen időszak során az Indamedia Sales rendszeres időközönként aktualizálja azon kiadványok körét, amelyeket Quality Placement minősítéssel lát el.
A Quality Placement megjelöléssel ellátott hirdetési felületek minőségi tartalmi
környezetét az Indamedia Csoport az alábbiak szerint biztosítja:
- A kiadványok szerkesztett tartalmaikban nem buzdítanak erőszakos cselekedetre,felületeik nem adnak helyet rasszista, szélsőséges nézeteket népszerűsít kommenteknek.
- Az Indamedia Csoporthoz tartozó kiadványok szerkesztése során a kiadók maximálisan betartják a hatályos jogszabályok (így különösen a sajtószabadságról és a médiatartalmak alapvető szabályairól szóló 2010. évi CIV. törvény) rendelkezéseit.
- Az Indamedia Sales által képviselt kiadványok szerzői az előző pontban hivatkozottakon túlmenően az önszabályozó etikai irányelvek, valamint az újságíró etikai kódex betartásával végzik munkájukat. A szerkesztőségek a márkabiztonsági okokból problémásnak ítélt tartalmaikat hirdetésmentes címkével látják el, így a felhasználó nem találkozhat ilyen környezetben reklámmal.
- Az Indamedia Sales a kiadványok márkaértékeinek védelme érdekében kiemelt figyelmet fordít a márkabiztonsági okokból kifogásolható hirdetők azonosítására és kampányaik kitiltására.
A Qualilty Placement minősítés másik feltétele a zónák láthatósága. Az Indamedia Sales által képviselt kiadványok felületein az átgondolt tervezés eredményeképp a hirdetések magas láthatósági értékekkel rendelkeznek. A Quality Placement minősítés alapfeltétele az egyes hirdetési zónákon kiszolgált reklámmegjelenések láthatósági értékének (Viewability) legalább 65%-os teljesülése. Az Indamedia Sales a Quality Placement minősítéssel rendelkező hirdetési zónák láthatóságadataira vonatkozó mérési eredményeket transzparens módon, független szolgáltat rendszert használva elérhetővé teszi.
Quality Placement minősítéssel rendelkező desktop zónák láthatósági értékei az alábbiak:
Desktop | |||
Felület | Roadblock | Halfpage | Leaderboard |
Index Belföld | 82% | 89% | 71% |
Index Külföld | 84% | 88% | 69% |
Index Gazdaság | 83% | 85% | 72% |
Index TechTud | 81% | 87% | 68% |
Index Kult | 78% | 78% | 69% |
Index Sport | 84% | 86% | 67% |
Index Mindeközben | 91% | 73% | |
Dívány.hu | 81% | 83% | |
Femina.hu | 75% | 68% | |
Napi.hu | 65% | 67% | |
Totalcar | 69% | 74% |
Valamint a mobil felületek:
Felület | Mobilweb Banner TOP |
Index Belföld | 81% |
Index Külföld | 78% |
Index Gazdaság | 80% |
Index TechTud | 77% |
Index Kult | 74% |
Index Sport | 78% |
Totalcar aloldalak | 75% |
Totalbike címlap | 69% |
Totalbike aloldalak | 71% |
Dívány aloldalak | 77% |
Femina aloldalak | 66% |
Forrás: Adverticum AdServer NG
A Viewability mérés során a láthatóság két feltétele, hogy a hirdetés területének 50%-a legalább 1 másodpercig látható legyen a felhasználó képernyőjén.
Az Indamedia Sales minőségbiztosítási mérései folyamatosak az általa képviselt kiadványokon, annak érdekében, hogy a kritériumoknak megfelelő zónák körét a mérési eredmények függvényében bővítse, illetve a már minősített hirdetési zónák értékeit pedig felülvizsgálja.
Az Indamedia Sales fenntartja a jogot, hogy a Quality Placement minősítés feltételein és a Viewability mérés módszertanán változtasson.
*QP Quality Placement az Indamedia Sales Kft. által használt egyedi megjelölés.
Budapest, 2019. szeptember 22.