Ez volt Veszprém

posztveszprem-02.png

Elértünk a Mi Vidékünk sorozat egy újabb állomásának végéhez. A július 11-től, augusztus 4-ig tartó Veszprém megye igen termékenyre sikerült, ugyanis az indulás óta itt született a legtöbb anyag, 35 cikk és 2 videó formájában, valamint a legmagasabb olvasottság is. Nem véletlen, hiszen tombol a nyár, a Veszprém állomás pedig a Balatont is magában foglalta, ezért volt alapanyag bőven a történetekhez, beszámolókhoz.
 A cikkek összesen 1,9 millió PI-t értek el, míg a videókat 153 000 alkalommal indították el.

Fő támogatóink egyike a Nestlé volt, aki a balatoni részeket szuperül kihasználva építette a Balaton szeletnek kampányát. Ezúton is köszönjük a közös munkát!


Épp csak egy szusszanásra búcsúzik a Mi Vidékünk, augusztus 12-én ugyanis Csongráddal folytatjuk!
Egyedi ajánlatért keresd sales-es kapcsolattartód!