Ezekre figyelj, ha az őszi hónpokban is kampányolsz!

Véget ért a nyár, mindenki visszatért a jól megérdemelt szabadságából, így frissen és kipihenten lehet nekimenni az év leghúzósabb időszakának, az iskolakezdésnek és az utolsó negyedévnek. Pánikra semmi ok, most segítünk, hogy jókor jó helyen el tudd helyezni a márkád aktuális kampányait!

Itt egy soha vissza nem térő megjelenési lehetőség, amire még nem volt példa Magyarországon.

És ezek most nem nagy szavak, mert tényleg az van, hogy itt lesz hazánkban, egész pontosan a Westendben a LEGO-ból kirakott, működő Bugatti Chiron. Erre az eseményre pedig nagyon készül a Totalcar.

lego_bugatti.jpg

Ha focikedvelő közönséget akarsz megtalálni, akkor az Európa-bajnokság selejtezőit ajánljuk figyelmedbe. Ha a gamer közönséget szólítanád meg, akkor ott a Tokyo Game show, amiről naná, hogy tudósítani fog az Index. Ha kifinomult női közönséghez szólnál, akkor a Díványon, Feminán és a Sóborson futó bortúra lesz a mellékleted. De jön még az Atlétikai-vb, az októberi Parkoló Parádé (okt. 5.), a Femina klub (okt. 7.) és a Napi.hu konferencia (okt. 17.) is. Közben felkészül a Mi Vidékünk következő állomása: Bács-Kiskun megye. Ha lényegében bármikor hirdetnél, és a márkád fontosnak tartja a klímatudatosságot, a fenntarthatóságot, a környezetvédelmet, akkor a Zöld Index lesz a tökéletes helye a brandednek.

Ha bármi kérdésed van, keresd sales kapcsolattartód!