Szeptember a Feminán

 01_2.jpg

Femina számára az iskolakezdés és a lakásfelújítás évszaka elhozta a valaha látott legszebb látogatottsági adatokat: 2 627 789* egyedi user olvasta szeptemberben az Indamedia népszerű női kiadványát. A hónap legerősebb napja pedig a bűvös 29-e volt a maga 550 471** látogatójával. Naponta átlagosan pedig 445 146 felhasználó böngészte az oldalt. De nézzük csak meg, mi vonzott ennyi olvasót az oldal hasábjaira, mi a Femina-titok, miről szóltak és melyek voltak az utóbbi idők legsikeresebb írásai!

Olvasóink örömmel tesztelték általános iskolai verstudásukat, egy másik cikk a divatipar és a klímaváltozás drámai összefonódását mutatta be és pár kezdeményezést is, amivel hozzájárulhatunk a fenntartható jövőhöz. Kiderült az is, melyik a legjobb alvópóz, hogy kik voltak az Év Fürdője verseny díjazottjai, hogy mibe érdemes forgatni a karfiolt, ha unjuk a sima rántást és, hogy vajon illik-e rátölteni a borra, ha vendégeink vannak. Érdekelte az olvasókat az is, hogy ki Kim Dzsongun felesége és milyen életet él, vagy, hogy mi a teendő, ha tűz üt ki a lakásban.

A legsikeresebb, legolvasottabb cikkek remekül szummázzák a hamisítatlan Femina-spirituszt: tudatos életmód, fenntartható jövő, tájékozódás, kultúra és jó sztorik.

Ha úgy érzed tökéletesen passzolna éttermed reklámja ide, vagy el tudod képzelni az általad képviselt biztosító hirdetését itt, esetleg terméked egy teljesen más szektorba tartozik, de szívesen hirdetnél a Feminán, hogy megszólítsd a női közönséget , feltétlenül keress meg minket a sales@indamedia.hu címen!

A Femina nem csak online, de offline is közösséget épít: a Femina Klub kvázi önálló brandként egymás után szervezi a teltházas rendezvényeket, fontos témákra irányítva a figyelmet, emellett pedig szívügye az egész csapatnak a női sorsok, jótékony projektek. A legfrissebb ilyen kezdeményezés során több, mint 23 millió forint gyűlt össze Szilviának és családjának, amiről itt olvashatsz bővebben.