Megint túlteljesítettünk egy Inda Max kampányt

 inda_max_3_2.png

Egy kis emlékeztető az IndaMaxról

Az Inda Max segítségével nagyon rövid idő alatt, akár 24 órán belül elérheted célcsoportod 40%-át is. Ha a 18-59 év közti korosztályt szeretnéd megtalálni, ami 3 740 374 fővel van jelen a teljes magyar interneten, abból mi, az Indamedia csoport felületein 1 299 815-öt el is érünk 1 nap leforgása alatt. 

Legutóbbi kampányunk is nagy sikerrel zárult

A Nissan márciusi kampányának esetén 43,27%-os elérést vállaltunk. Az Esomar ABC1 státuszú felhasználókból a 18-59 év közti korosztályt tekintve 569 442 user elérésével számoltunk. Hoztuk a beígért számokat, sőt, túl is teljesítettünk.

43,27% helyett 43,73%-ot értünk el,

ami azt jelenti, hogy az adott korcsoportban a teljes magyar interneten jelenlévő  1 367 090-ből 597 773 felhasználót értünk el március 4-én az Inda Max-szal.

nissan.png

Röviden összefoglalva: az Inda Max indulásakor vállalt elérést, és a Nissanak tett ígéretünket is túlteljesítettük.

Hogyha egy olyan egyedi hirdetési lehetőséget keresel, amivel 24 óra alatt elérheted a célközönséged 40 százalékát, akkor az Inda Max a jó döntés.

Felkeltette az érdeklődésedet az ajánlat? Keresd Indamedia Sales kapcsolattartód.