A magyarországi internetezők közel 50%-át eléred az Indamedián

A kialakult helyzet miatt jelentősen megnőtt az Indamedia csoportba tartozó kiadványok olvasóinak száma. A  Kreatív.hu-n megjelent cikk előrejelzései teljes mértékben beigazolódni látszik: az online piac megerősödik.

Erre vonatkozóan két dolgot mondtak a szakemberek: az egyik, hogy az offline, a közterületi reklámpiac, a bevásárlóközpontokban kihelyezett hirdetések értelmüket vesztik; a másik, hogy ugyan az otthon maradás elkerülhetetlen velejárója (lehet) a tévézés, de a tévéreklámok hirdetési helyeit előre be kell foglalni.

Az az ügyfél, aki gyorsan reagál a járvány miatt kialakult helyzetre, akinek van olyan üzenete, terméke, szolgáltatása, amit egyik napról a másikra el is akar juttatni a megfelelő közönség számára, annak az online hirdetési közeg lesz a legmegfelelőbb, hogy hatékonyan tudjon kommunikálni.

indamax-02.png

A legutóbbi Inda Max kampányunk során is elmondtuk, hogy túlteljesítettük a vállalásunkat. Egy friss, március 16-án futott Inda Max még az eddigi eredményeknél is szebb elérést produkált. 

Az adott napon 5.044.662 magyarországi internetezőből 2.389.171 ember az Indamedia csoporthoz tartozó kiadványokat is meglátogatta. A Foxpost, aki március 16-án az Inda Max termékünket választotta, egy nap alatt, egy darab kampánnyal elérte a hazai internetezők közel felét, egész pontosan 47,36%-át.

foxpost-2020-03-19.png

A Foxpost Inda Max kampánya

Ha a 18-59-es korcsoportot, azaz a vásárlási célcsoportot nézzük, akkor szintén ilyen arányokat látunk. Az Indamedián futó Inda Max kampány az akkor interneten jelen lévő 4.049.105 felhasználóból álló korcsoport 48,62%-át elérte.

Ezekből az adatokból az látszik: 

ha csak az Indamedián és csak egy napig hirdetsz, akkor is eléred a kampányoddal a magyarországi internetezők közel felét.

 

Inda Maxot rendelnél? Keresd Indamedia Sales kapcsolattartód, és már szinte indulhat is a kampányod!