Hatékonyabb, kreatívabb lett a vállalati kommunikáció az elmúlt időszakban

shutterstock_387274792.jpg

Jól vette az akadályokat a kommunikációs szakma a vírus időszakban. Nyilvánvalóvá vált, hogy a belső kommunikációt a járvány idején sem lehet elhanyagolni – derül ki az Uniomedia és a Media1 hírportál közös kutatásából, amit június első két hetében végeztek 150 kommunikációs területen dolgozó szakember bevonásával. 

Tudunk, ha muszáj

- kommentálta a karantén időszakának vállalati kommunikációra vonatkozó tanulságait a kutatás egyik résztvevője.

A kommunikációs szakemberek szerint a járvány hozta extrém helyzet pozitív változásokat kényszerített ki több területen is, úgy értékelték, hogy a döntések felgyorsultak, a rutinból sikerült kilépni, olyannyira, hogy esetenként „végre” a kommunikáció vezérelhette a belső folyamatokat, üzleti döntéseket is. A legtöbben fontos eredménynek tekintik azt is, hogy az ügyfelek és az ügynökségek egyaránt felismerték: home office-ban is lehet hatékonyan dolgozni. 

 A járványhelyzet azt is megmutatta, hogy egy márkának bizonyos helyzetekben nem elég csak kommunikálni, ha hiteles akar maradni, cselekednie is kell. 

A részletes kutatás eredményeit a kreativ.hu oldalán olvashatjátok.