Minden a B12-vitaminról - látványos eredmény az Indexen

 b12.png

Kiemelkedően teljesített a Brand & Content közreműködésével készített cikk az Indexen. A kedden megjelent natív anyagra eddig több, mint 75 ezer alkalommal kattintottak az olvasók. 

A Brand & Content csapata ezúttal is egy látványos infografikát készített, amelynek az volt a célja, hogy minél több információt mutasson be a B12-vitaminról, annak hatásairól, előfordulásáról és hiányáról, ezzel felhívva a figyelmet egy újonnan bevezetett termékre.

Egy új termék bevezetésekor nagyon fontos „kihasználni” a reklám információátadó funkcióját. Ezt nagyszerűen biztosítják az online natív hirdetések, különösen akkor, ha a célközönség számára is egyszerűen feldolgozható infografikával kerülnek kiegészítésre. Az index.hu-n való megjelenés igazolta a koncepciót: nagy örömünkre látványos eredmények születtek

– mondta Várhelyi Endre a hat Márka Művek Kft. ügyvezető igazgatója a cikkel kapcsolatban. 

Natív cikkekkel és egyéb látványos megoldásainkkal kapcsolatban keresd fel Indamedia Sales kapcsolattartódat.